All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F19%3A00334600" target="_blank" >RIV/68407700:21230/19:00334600 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.aem.cz/casopis-energetika" target="_blank" >http://www.aem.cz/casopis-energetika</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výhody bateriového úložiště pro nabíjení elektromobilů

  • Original language description

    V souladu s cíli EU 2030 se snižování emisí skleníkových plynů stává stále naléhavějším. Všechny zúčastněné skupiny budou muset hledat řešení, jak dosáhnout snížení emisí skleníkových plynů napříč odvětvími - nejen ve výrobě elektřiny a tepla, ale také ve veřejném a zejména soukromém sektoru dopravy. Aktivně by se měla změnit především oblast nových vozidel. Evropský parlament uvedl, že 40% nových automobilů bude do roku 2030 dosahovat nulových nebo velmi nízkých emisí. S přihlédnutím k předpokládanému rostoucímu trendu elektromobilů bude důležité najít vhodné lokality pro nabíjecí místa. Při výběru nabíjecích míst by měla být zohledněna stávající dopravní infrastruktura i kapacita a možnosti energetické sítě, do které budou doplněny nabíjecí stanice. Stávající literatura a výzkum se dosud zaměřovaly především na umístění nabíjecích stanic v primárních dopravních uzlech, jako jsou čerpací stanice podél dálnic a silnic mezi městy. Minimálně však zvažovaly skutečnost, že v první etapě bude většina elektromobilů využívána pro městskou a příměstskou dopravu. Tento předpoklad využití elektromobilů primárně v městském provozu vychází z parametrů současných baterií elektromobilů a malé vzdálenosti, které jsou elektromobily schopny dosáhnout.

  • Czech name

    Výhody bateriového úložiště pro nabíjení elektromobilů

  • Czech description

    V souladu s cíli EU 2030 se snižování emisí skleníkových plynů stává stále naléhavějším. Všechny zúčastněné skupiny budou muset hledat řešení, jak dosáhnout snížení emisí skleníkových plynů napříč odvětvími - nejen ve výrobě elektřiny a tepla, ale také ve veřejném a zejména soukromém sektoru dopravy. Aktivně by se měla změnit především oblast nových vozidel. Evropský parlament uvedl, že 40% nových automobilů bude do roku 2030 dosahovat nulových nebo velmi nízkých emisí. S přihlédnutím k předpokládanému rostoucímu trendu elektromobilů bude důležité najít vhodné lokality pro nabíjecí místa. Při výběru nabíjecích míst by měla být zohledněna stávající dopravní infrastruktura i kapacita a možnosti energetické sítě, do které budou doplněny nabíjecí stanice. Stávající literatura a výzkum se dosud zaměřovaly především na umístění nabíjecích stanic v primárních dopravních uzlech, jako jsou čerpací stanice podél dálnic a silnic mezi městy. Minimálně však zvažovaly skutečnost, že v první etapě bude většina elektromobilů využívána pro městskou a příměstskou dopravu. Tento předpoklad využití elektromobilů primárně v městském provozu vychází z parametrů současných baterií elektromobilů a malé vzdálenosti, které jsou elektromobily schopny dosáhnout.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Energetika

  • ISSN

    0375-8842

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    69

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    250-253

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database