All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F23%3A00370149" target="_blank" >RIV/68407700:21230/23:00370149 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://gitlab.fel.cvut.cz/vrlab-public/tacr-virtual-digital-wardrobe" target="_blank" >https://gitlab.fel.cvut.cz/vrlab-public/tacr-virtual-digital-wardrobe</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Virtuální Zrcadlo

  • Original language description

    Virtuální zrcadlo umožňuje vizualizaci 3D modelu oblečení, získaného fotogrammetrickou rekonstrukcí nebo pomocí 3D modelování, přímo na návštěvníkovi prostřednictvím velkoplošné obrazovky. Na sekundární obrazovce (kiosek) si návštěvník může vybírat konkrétní kus oblečení. Systém magického zrcadla je navržen pomocí architektury server-klient, kdy server je aplikace zobrazující 3D model a klient je Android aplikace, která ji může ovládat. V případě nedostupnosti klientské aplikace pracuje zrcadlo v autonomním módu bez možnosti volby oblečení. Pro realizaci magického zrcadla se využivá hloubková kamera Azure Kinect, ale systém jako takový je snadno rozšiřitelný o další kamery, testováno s Kinect v2. Cílové použití aplikace je v muzejnictví pro vizualizaci historického oblečení, ale jsou zde i možnosti pro vizualizaci v návrhářství neexistujícího oblečení, nebo v obchodě jako virtuální zkušební kabinka.

  • Czech name

    Virtuální Zrcadlo

  • Czech description

    Virtuální zrcadlo umožňuje vizualizaci 3D modelu oblečení, získaného fotogrammetrickou rekonstrukcí nebo pomocí 3D modelování, přímo na návštěvníkovi prostřednictvím velkoplošné obrazovky. Na sekundární obrazovce (kiosek) si návštěvník může vybírat konkrétní kus oblečení. Systém magického zrcadla je navržen pomocí architektury server-klient, kdy server je aplikace zobrazující 3D model a klient je Android aplikace, která ji může ovládat. V případě nedostupnosti klientské aplikace pracuje zrcadlo v autonomním módu bez možnosti volby oblečení. Pro realizaci magického zrcadla se využivá hloubková kamera Azure Kinect, ale systém jako takový je snadno rozšiřitelný o další kamery, testováno s Kinect v2. Cílové použití aplikace je v muzejnictví pro vizualizaci historického oblečení, ale jsou zde i možnosti pro vizualizaci v návrhářství neexistujícího oblečení, nebo v obchodě jako virtuální zkušební kabinka.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL05000298" target="_blank" >TL05000298: Virtual digital wardrobe</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    CS-ASW-DCGI-2023-1

  • Technical parameters

    Systém magického zrcadla je navržen pomocí architektury server-klient. Serverem je aplikace starající se o vizualizaci oblečení v kompozici s daty z kamery, implementovaná v herním prostředí Unity, skripty jsou implementovány v jazyce C#. Aplikace využívá Azure Kinect Body Tracking SDK pro odhad kostry uživatele, pro dependency injection byl využit framework Zenject. Klientská aplikace pro výběr oblečení je implementována jako nativní pro platformu Android v jazyce Kotlin. Komunikace mezi serverem a klientem probíhá pomocí vlastního API postaveného na paradigmatu REST. Uzavřena smlouva o využití výsledků mezi partnery projektu, číslo: XXX, uzavřena dne YYY. 1. CESNET, zájmové sdružení právnických osob - IČO: 63839172, zastoupené: Ing. Jakubem Papírníkem, ředitelem 2. Muzeum hlavního města Prahy, příspěvková organizace zřízená hlavním městem Prahou - IČO: 00064432, zastoupené: RNDr. Ing. Ivo Mackem, ředitelem 3. České vysoké učení technické v Praze, Fakulta elektrotechnická - IČO: 68407700, zastoupené: doc. RNDr. Vojtěchem Petráčkem, CSc., rektorem 4. improtech s.r.o. - IČO: 27367762, zastoupená: Kamilem Hrbáčkem, jednatelem

  • Economical parameters

    Aplikace podobného druhu jsou aktuálně na úrovni výzkumu a vývoje. Existující komerční řešení nejsou vhodná pro modely získané 3D rekonstrukcí. Naše řešení je možné používat pod bezplatnou licencí MIT, což znamená ekonomický benefit pro všechny potenciální uživatele. Dále tato licence umožňuje jak komerční rozvoj tak i další rozvoj na úrovni otevřeného software.

  • Owner IČO

    68407700

  • Owner name

    České vysoké učení technické v Praze / Fakulta elektrotechnická