System for identification of accidents and highway managent
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F10%3A00219187" target="_blank" >RIV/68407700:21260/10:00219187 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Systém identifikace nehod a zvýšení propustností liniových komunikací
Original language description
Systémy liniového řízení dopravy doposud nejsou v podmínkách České republiky instalovány, a přestože je několik projektů s tímto zaměřením v přípravě, neexistuje metodika pro identifikací excesů ani požadavky na algoritmy řízení. Výzkumná zpráva naplňujeposlání projektu pro rok 2009. V úvodu byly popsány metody pro management dálnic, jejíchž je liniového řízení důležitou součástí. Pro aplikaci v zahraniční používaných algoritmů do tuzemských podmínek je důležitá část popisující situaci na komunikacíchv ČR. Následuje dokumentace výzkumu metod sběru dopravních dat na dálnicích, v zahraniční používaných algoritmů a jejich zhodnocení. Výzkumná zpráva popisuje také algoritmy pro řízení provozu pomocí systému liniového řízení dopravy a navrhuje základní postupy pro jejich uplatnění v ČR. Výstupy této zprávy budou použity v následném roce jako podklady pro modelové ověření na konkrétním úseku dálnice v ČR.
Czech name
Systém identifikace nehod a zvýšení propustností liniových komunikací
Czech description
Systémy liniového řízení dopravy doposud nejsou v podmínkách České republiky instalovány, a přestože je několik projektů s tímto zaměřením v přípravě, neexistuje metodika pro identifikací excesů ani požadavky na algoritmy řízení. Výzkumná zpráva naplňujeposlání projektu pro rok 2009. V úvodu byly popsány metody pro management dálnic, jejíchž je liniového řízení důležitou součástí. Pro aplikaci v zahraniční používaných algoritmů do tuzemských podmínek je důležitá část popisující situaci na komunikacíchv ČR. Následuje dokumentace výzkumu metod sběru dopravních dat na dálnicích, v zahraniční používaných algoritmů a jejich zhodnocení. Výzkumná zpráva popisuje také algoritmy pro řízení provozu pomocí systému liniového řízení dopravy a navrhuje základní postupy pro jejich uplatnění v ČR. Výstupy této zprávy budou použity v následném roce jako podklady pro modelové ověření na konkrétním úseku dálnice v ČR.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
BC - Theory and management systems
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Number of pages
107
Place of publication
—
Publisher/client name
Ministerstvo Dopravy ČR
Version
—