All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Flight Safety in Air Traffic Control in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00207529" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00207529 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://doctrine.vavyskov.cz/_casopis/2013_1/2013_1r_2a.html" target="_blank" >http://doctrine.vavyskov.cz/_casopis/2013_1/2013_1r_2a.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Bezpečnost v řízení letového provozu v České republice

  • Original language description

    Bezpečnost letového provozu je společně s požadavkem na zajištění jeho efektivního a spořádaného toku základním požadavkem moderní společnosti. Tato bezpečnost je podmíněna správnou činností lidí a techniky. Článek se zabývá vlivem objektivních a subjektivních aspektů na komponenty lidského činitele v řízení letového provozu v České republice. V Evropské unii (EU) je v posledních 7 letech (2005 ? 2012) zaznamenáván pokles počtu incidentů s podílem orgánů řízení letového provozu. Tento sestupný trend jepatrný i v České republice. V letové informační oblasti (Flight Information Region ? FIR) České republiky došlo v letech 2002 ? 2011 k 73 incidentům (a k žádné letecké nehodě), na nichž se podíleli civilní řídící letového provozu. Předmětem článku je zhodnocení významu roční a denní doby, doby ve službě a doby od přestávky a délka praxe řídících letového provozu na vznik incidentu.

  • Czech name

    Bezpečnost v řízení letového provozu v České republice

  • Czech description

    Bezpečnost letového provozu je společně s požadavkem na zajištění jeho efektivního a spořádaného toku základním požadavkem moderní společnosti. Tato bezpečnost je podmíněna správnou činností lidí a techniky. Článek se zabývá vlivem objektivních a subjektivních aspektů na komponenty lidského činitele v řízení letového provozu v České republice. V Evropské unii (EU) je v posledních 7 letech (2005 ? 2012) zaznamenáván pokles počtu incidentů s podílem orgánů řízení letového provozu. Tento sestupný trend jepatrný i v České republice. V letové informační oblasti (Flight Information Region ? FIR) České republiky došlo v letech 2002 ? 2011 k 73 incidentům (a k žádné letecké nehodě), na nichž se podíleli civilní řídící letového provozu. Předmětem článku je zhodnocení významu roční a denní doby, doby ve službě a doby od přestávky a délka praxe řídících letového provozu na vznik incidentu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JU - Aeronautics, aerodynamics, aeroplanes

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Doktríny

  • ISSN

    1803-036X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database