All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ENERGY - STRUCTURE - MEANING, notes on teaching of architectural design

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F11%3A00217214" target="_blank" >RIV/68407700:21450/11:00217214 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://intranet.cvut.cz/informace-pro-zamestnance/habilitace/hp/alias.2011-02-16.9342462833" target="_blank" >http://intranet.cvut.cz/informace-pro-zamestnance/habilitace/hp/alias.2011-02-16.9342462833</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ENERGIE - STRUKTURA - SMYSL poznámky k výuce architektonického návrhu

  • Original language description

    Přednáška naznačuje základy pojetí architektury jako společenského jevu. Naznačuje, jak rozumět jednotlivým základním pólům tvorby prostředí: pólu energie, struktury a smyslu. Jak souvisí strukturace našeho obytného prostředí s tím, jak je členěna naše společnost ? jaká je závislost, ale i autonomie těchto jevů. Ve druhé části se přednáška věnuje systému ateliérové výuky. Jednotlivým krokům uskutečňovaným v průběhu semestru, aspektům, kterým nutno věnovat pozornost v průběhu celého postupu práce. Sledovány jsou i parametry tvůrčí práce a jejich odlišnosti od typu práce řemeslné i mechanické.

  • Czech name

    ENERGIE - STRUKTURA - SMYSL poznámky k výuce architektonického návrhu

  • Czech description

    Přednáška naznačuje základy pojetí architektury jako společenského jevu. Naznačuje, jak rozumět jednotlivým základním pólům tvorby prostředí: pólu energie, struktury a smyslu. Jak souvisí strukturace našeho obytného prostředí s tím, jak je členěna naše společnost ? jaká je závislost, ale i autonomie těchto jevů. Ve druhé části se přednáška věnuje systému ateliérové výuky. Jednotlivým krokům uskutečňovaným v průběhu semestru, aspektům, kterým nutno věnovat pozornost v průběhu celého postupu práce. Sledovány jsou i parametry tvůrčí práce a jejich odlišnosti od typu práce řemeslné i mechanické.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AL - Art, architecture, cultural heritage

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů