Architekture into schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F17%3A00317230" target="_blank" >RIV/68407700:21450/17:00317230 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Architektura do škol
Original language description
Projekt Architektura do škol má za cíl vytvoření podkladů pro metodiku k výuce na základních školách a pro další volnočasové aktivity s dětmi. Na základě této metodiky se děti naučí vnímat architekturu a veřejný prostor jako důležitou součást kultury, pochopí souvislosti vývoje města, ve kterém žijí. Skrze přímou práci s dětmi formou dílen a procházek, má projekt pomoci vytvořit vztah k místu, které děti denně využívají, prochází jím na cestě do školy a domů nebo zde tráví volný čas. Chceme v dětech podnítit kritické myšlení a tím ovlivnit stav společně sdíleného prostředí v blízké budoucnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o téma vzdělávání, spolupracuji s odborníky - pedagogy (při práci používáme všeobecně známé pedagogické metody). Program připravujeme tak, aby jej bylo možné využít jako součást Rámcových vzdělávacích programů nebo Školních vzdělávacích programů (stanovují rámce a pravidla pro tvorbu učebních plánů).
Czech name
Architektura do škol
Czech description
Projekt Architektura do škol má za cíl vytvoření podkladů pro metodiku k výuce na základních školách a pro další volnočasové aktivity s dětmi. Na základě této metodiky se děti naučí vnímat architekturu a veřejný prostor jako důležitou součást kultury, pochopí souvislosti vývoje města, ve kterém žijí. Skrze přímou práci s dětmi formou dílen a procházek, má projekt pomoci vytvořit vztah k místu, které děti denně využívají, prochází jím na cestě do školy a domů nebo zde tráví volný čas. Chceme v dětech podnítit kritické myšlení a tím ovlivnit stav společně sdíleného prostředí v blízké budoucnosti. Vzhledem k tomu, že se jedná o téma vzdělávání, spolupracuji s odborníky - pedagogy (při práci používáme všeobecně známé pedagogické metody). Program připravujeme tak, aby jej bylo možné využít jako součást Rámcových vzdělávacích programů nebo Školních vzdělávacích programů (stanovují rámce a pravidla pro tvorbu učebních plánů).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Škola architektury 2017
ISBN
978-80-01-06361-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
78-84
Publisher name
České vysoké učení technické v Praze, Fakulta architektury
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 10, 2017
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—