All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Dynamic Behaviour Comparison Of The Damaged Bridge Before And After Its Reconstruction

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F03%3A01092454" target="_blank" >RIV/68407700:21610/03:01092454 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/68407700:21110/03:00092387

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci

  • Original language description

    V březnu 2001 došlo k poškození mostu v obci Vráž přes dálnici D8, které bylo způsobeno nárazem nadměrného nákladu převáženého po D8. Důsledkem této havárie bylo trvalé vybočení vnějšího hlavního nosníku a porušení spoje mezi hlavním nosníkem a příčníkem. Experimentální modální analýza byla na mostě provedena dvakrát - pro poškozený stav a pro stav po rekonstrukci mostu. Modální charakteristiky vyhodnocené pro oba ověřované stavy mostu byly mezi sebou vzájemně porovnány. Při zkoumání vlivu poškození mostu na jeho modální charakteristiky byly vypočteny změny vlastních frekvencí, změny frekvencí útlumu, koeficienty MAC, COMAC, změny křivosti tvarů vlastního kmitání CAMOSUC, změny matice modální poddajnosti [ ] a také křivosti změny matice modální poddajnosti [ ] .

  • Czech name

    Porovnání dynamického chování poškozeného mostu před a po jeho rekonstrukci

  • Czech description

    V březnu 2001 došlo k poškození mostu v obci Vráž přes dálnici D8, které bylo způsobeno nárazem nadměrného nákladu převáženého po D8. Důsledkem této havárie bylo trvalé vybočení vnějšího hlavního nosníku a porušení spoje mezi hlavním nosníkem a příčníkem. Experimentální modální analýza byla na mostě provedena dvakrát - pro poškozený stav a pro stav po rekonstrukci mostu. Modální charakteristiky vyhodnocené pro oba ověřované stavy mostu byly mezi sebou vzájemně porovnány. Při zkoumání vlivu poškození mostu na jeho modální charakteristiky byly vypočteny změny vlastních frekvencí, změny frekvencí útlumu, koeficienty MAC, COMAC, změny křivosti tvarů vlastního kmitání CAMOSUC, změny matice modální poddajnosti [ ] a také křivosti změny matice modální poddajnosti [ ] .

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2003

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Experimentální analýza napětí 2003

  • ISBN

    80-214-2314-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    77-78

  • Publisher name

    VUT, Fakulta strojní

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Milovy

  • Event date

    Jun 3, 2003

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article