Bond of Reinforcement embedded in UHPC - experimental testing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F14%3A00222444" target="_blank" >RIV/68407700:21610/14:00222444 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Experimentální zkoušky soudržnosti výztuže a UHPC
Original language description
Beton velmi vysokých pevností (Ultra High Performance Concrete ? UHPC) se začíná stále více používat. Jeho vynikající vlastnosti jsou obecně známy (pevnost betonu v tlaku > 150MPa, v tahu >20MPa). Při navrhování sou-časných staveb či prvků z UHPC muselobýt k návrhu přistupováno individuálně, neboť pro nedostatek zkušeností není projektování standardizováno jako tomu je u konstrukcí z běžných materiálů. Je známo, že např. soudržnost s výztuží je lepší než u běžného betonu, avšak je nutné tuto vlastnostkvantifikovat. Byl proto proveden expe-rimentální výzkum s cílem ověřit, jakou únosnost v soudržnosti lze dosáhnout, pokud použijeme UHPC. Byla sledována zejména soudržnost betonářské výztuže a UHPC a pro porovnání byly provedeny i zkoušky na soudrž-nostvýztuže a běžného betonu. Výsledkem experimentu je praktické využití lepší soudržnosti v detailu spoje pre-fabrikovaných dílců. Lepší soudržnost vede ke zkrácení kotevních délek výztuže. Důsledkem pak může být zjed-nodušení a minimalizac
Czech name
Experimentální zkoušky soudržnosti výztuže a UHPC
Czech description
Beton velmi vysokých pevností (Ultra High Performance Concrete ? UHPC) se začíná stále více používat. Jeho vynikající vlastnosti jsou obecně známy (pevnost betonu v tlaku > 150MPa, v tahu >20MPa). Při navrhování sou-časných staveb či prvků z UHPC muselobýt k návrhu přistupováno individuálně, neboť pro nedostatek zkušeností není projektování standardizováno jako tomu je u konstrukcí z běžných materiálů. Je známo, že např. soudržnost s výztuží je lepší než u běžného betonu, avšak je nutné tuto vlastnostkvantifikovat. Byl proto proveden expe-rimentální výzkum s cílem ověřit, jakou únosnost v soudržnosti lze dosáhnout, pokud použijeme UHPC. Byla sledována zejména soudržnost betonářské výztuže a UHPC a pro porovnání byly provedeny i zkoušky na soudrž-nostvýztuže a běžného betonu. Výsledkem experimentu je praktické využití lepší soudržnosti v detailu spoje pre-fabrikovaných dílců. Lepší soudržnost vede ke zkrácení kotevních délek výztuže. Důsledkem pak může být zjed-nodušení a minimalizac
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JM - Structural engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centre for Effective and Sustainable Transport Infrastructure (CESTI)</a><br>
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Experimentální a výpočtové metody v inženýrství
ISBN
978-80-7414-725-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
UJEP
Place of publication
Ústí nad Labem
Event location
Ústí nad Labem
Event date
Jun 11, 2014
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—