All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

RELIABILITY LEVEL REQUIREMENT FOR THE STRUCTURES IN ACCIDENTAL DESIGN SITUATION

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F17%3A00325521" target="_blank" >RIV/68407700:21610/17:00325521 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://hdl.handle.net/10467/73522" target="_blank" >http://hdl.handle.net/10467/73522</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    POŽADOVANÁ ÚROVEŇ SPOLEHLIVOSTI KONSTRUKCÍ V MIMOŘÁDNÉ NÁVRHOVÉ SITUACI

  • Original language description

    Požadavky na směrnou úroveň spolehlivosti konstrukcí mostů a zádržných systémů nejsou dosud dostatečně specifikovány pro mimořádné návrhové situace. Euro kód ČSN EN 1991-1-7 uvádí pouze indikativní (minimální) požadavky na kvazistálé hodnoty mimořádných zatížení od nárazu těžkých vozidel. Nárazové síly stanovené na základě pravděpodobnostního přístupu vedou až k trojnásobným hodnotám, které se však obvykle neuplatňují při návrhu mostních podpěr. Proto použití svodidel v oblastech mostních pilířů a dalších nebezpečných úseků je důležité jak pro zajištění spolehlivosti staveb, tak také pro bezpečnost provozu na našich pozemních komunikacích.

  • Czech name

    POŽADOVANÁ ÚROVEŇ SPOLEHLIVOSTI KONSTRUKCÍ V MIMOŘÁDNÉ NÁVRHOVÉ SITUACI

  • Czech description

    Požadavky na směrnou úroveň spolehlivosti konstrukcí mostů a zádržných systémů nejsou dosud dostatečně specifikovány pro mimořádné návrhové situace. Euro kód ČSN EN 1991-1-7 uvádí pouze indikativní (minimální) požadavky na kvazistálé hodnoty mimořádných zatížení od nárazu těžkých vozidel. Nárazové síly stanovené na základě pravděpodobnostního přístupu vedou až k trojnásobným hodnotám, které se však obvykle neuplatňují při návrhu mostních podpěr. Proto použití svodidel v oblastech mostních pilířů a dalších nebezpečných úseků je důležité jak pro zajištění spolehlivosti staveb, tak také pro bezpečnost provozu na našich pozemních komunikacích.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20101 - Civil engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FV20585" target="_blank" >FV20585: Operational methods of monitoring, prediction of service life of bridges and guarantee of safety bridges</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Řízení rizik procesů spojených s technickými díly

  • ISBN

    978-80-01-06351-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    257-265

  • Publisher name

    ČVUT v Praze, Fakulta dopravní, Ústav bezpečnostních technologií a inženýrství

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Dec 7, 2017

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article