Ethics in Technical Teacher's Profession
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F12%3A00204953" target="_blank" >RIV/68407700:21630/12:00204953 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Etika v profesi učitele technických předmětů
Original language description
Selfmanagement učitele, vyučovaný na Českém vysokém učení technickém v Praze, Masarykově ústavu vyšších studií, je zařazen ve studijním programu B7507 Specializace v pedagogice, studijního oboru Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku jako povinně volitelný předmět ve druhém semestru doporučeného časového plánu studia. V akademickém roce 2011/2012 byly v rámci podmínek studijního předmětu zadány studentům dvě semestrální práce. Jedna z těchto semestrálních prací byla zvolena s ohledem na velmi aktuální problematiku s názvem ?Etika v profesi učitele technických předmětů? s podtitulem: Jak je rozvíjena etická kultura na Vaší škole (organizaci, společnosti)? Cílem příspěvku je obsahová analýza těchto studentských prací (esejů) v rámci širšíhokulturně sociálního pohledu na současnou školu a roli učitele ve společnosti.
Czech name
Etika v profesi učitele technických předmětů
Czech description
Selfmanagement učitele, vyučovaný na Českém vysokém učení technickém v Praze, Masarykově ústavu vyšších studií, je zařazen ve studijním programu B7507 Specializace v pedagogice, studijního oboru Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku jako povinně volitelný předmět ve druhém semestru doporučeného časového plánu studia. V akademickém roce 2011/2012 byly v rámci podmínek studijního předmětu zadány studentům dvě semestrální práce. Jedna z těchto semestrálních prací byla zvolena s ohledem na velmi aktuální problematiku s názvem ?Etika v profesi učitele technických předmětů? s podtitulem: Jak je rozvíjena etická kultura na Vaší škole (organizaci, společnosti)? Cílem příspěvku je obsahová analýza těchto studentských prací (esejů) v rámci širšíhokulturně sociálního pohledu na současnou školu a roli učitele ve společnosti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Problémy aplikované etiky
ISBN
978-80-7265-225-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
44-48
Publisher name
Bankovní institut vysoká škola, a.s., v Praze
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
May 24, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—