Implementing practice-oriented teaching into selected subjects of master`s studies at the Masaryk Institute of Advanced Studies of the Czech Technical University in Prague
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21630%2F15%3A00239689" target="_blank" >RIV/68407700:21630/15:00239689 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://icolle.mendelu.cz/" target="_blank" >http://icolle.mendelu.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zavedení prakticky orientované výuky do vybraných předmětů navazujícího magisterského studia na MÚVS ČVUT v Praze
Original language description
Příspěvek přibližuje projektovou výuku v navazujících magisterských programech na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT v Praze, kdy po otestování projektové výuky ve fiktivních firmách bylo přikročeno k pilotnímu projektu výuky tří spolupracujících předmětů s aplikací poznatků ve firmách reálných. Studenti se tak učí nejen měkkým dovednostem v rámci projektového týmu, ale i aplikaci principů projektového řízení v praxi, a dále si mohou ihned ověřovat své nabývané teoretické znalosti v praxi, v reálné firmě. Výsledky anketního šetření, které se uskutečnilo mezi studenty pracujícími v rámci tohoto pilotního projektu, jsou prezentovány v textu článku a ukazují, že studenti jsou s prací v týmu spokojenější než s individuální prací a že prakticky orientovanou výuku oceňují jako velmi názornou, i když ji hodnotí též jako velmi náročnou. V seminárních pracích se ukazuje, že výstupy takto orientované výuky jsou mnohem komplexnější a kvalitnější než projekty firem fiktivních.
Czech name
Zavedení prakticky orientované výuky do vybraných předmětů navazujícího magisterského studia na MÚVS ČVUT v Praze
Czech description
Příspěvek přibližuje projektovou výuku v navazujících magisterských programech na Masarykově ústavu vyšších studií ČVUT v Praze, kdy po otestování projektové výuky ve fiktivních firmách bylo přikročeno k pilotnímu projektu výuky tří spolupracujících předmětů s aplikací poznatků ve firmách reálných. Studenti se tak učí nejen měkkým dovednostem v rámci projektového týmu, ale i aplikaci principů projektového řízení v praxi, a dále si mohou ihned ověřovat své nabývané teoretické znalosti v praxi, v reálné firmě. Výsledky anketního šetření, které se uskutečnilo mezi studenty pracujícími v rámci tohoto pilotního projektu, jsou prezentovány v textu článku a ukazují, že studenti jsou s prací v týmu spokojenější než s individuální prací a že prakticky orientovanou výuku oceňují jako velmi názornou, i když ji hodnotí též jako velmi náročnou. V seminárních pracích se ukazuje, že výstupy takto orientované výuky jsou mnohem komplexnější a kvalitnější než projekty firem fiktivních.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015
ISBN
978-80-7509-287-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
533-541
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Křtiny
Event date
Sep 15, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—