All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Design, verification and optimization of battery transport options using AGVs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21730%2F23%3A00371515" target="_blank" >RIV/68407700:21730/23:00371515 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Návrh, prověření a optimalizace možností transportu baterií pomocí AGV

  • Original language description

    Projekt se zaměřuje na demontáž baterií z elektromobilů s využitím AGV. Detailně se zaměřuje na návrh systému AGV, jeho účinnost a bezpečnost AGV v interakci s robotickými buňkami. Byl navržen a zhodnocen mechanismus umístění transportního stolu s baterií na AGV, kde je kladen důraz na efektivitu a bezpečnost celého procesu. Dále byla analyzována role KUKA Navserveru a jeho přínos v navigaci AGV, stejně jako využití specifické mapy pro Testbed CIIRC a grafů pro pohyb AGV. Tyto technologie umožňují AGV bezpečně a efektivně navigovat v prostoru, což je zásadní pro úspěšnou realizaci projektu. Fyzické prověžení prokázalo vhodnou funkci všech aspektů, od navigace AGV na pět různých stanic, přes bezpečnostní požadavky, až po komunikaci s nadřízenými MES/FMS systém. Další část projektu se věnovala implementaci AGV systému v simulačním prostředí budoucí výrobní haly.

  • Czech name

    Návrh, prověření a optimalizace možností transportu baterií pomocí AGV

  • Czech description

    Projekt se zaměřuje na demontáž baterií z elektromobilů s využitím AGV. Detailně se zaměřuje na návrh systému AGV, jeho účinnost a bezpečnost AGV v interakci s robotickými buňkami. Byl navržen a zhodnocen mechanismus umístění transportního stolu s baterií na AGV, kde je kladen důraz na efektivitu a bezpečnost celého procesu. Dále byla analyzována role KUKA Navserveru a jeho přínos v navigaci AGV, stejně jako využití specifické mapy pro Testbed CIIRC a grafů pro pohyb AGV. Tyto technologie umožňují AGV bezpečně a efektivně navigovat v prostoru, což je zásadní pro úspěšnou realizaci projektu. Fyzické prověžení prokázalo vhodnou funkci všech aspektů, od navigace AGV na pět různých stanic, přes bezpečnostní požadavky, až po komunikaci s nadřízenými MES/FMS systém. Další část projektu se věnovala implementaci AGV systému v simulačním prostředí budoucí výrobní haly.

Classification

  • Type

    G<sub>funk</sub> - Functional sample

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20204 - Robotics and automatic control

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    37294/2023/03 AGV

  • Numerical identification

    37294/2023/03

  • Technical parameters

    Systém AGV byl navržen tak, aby poskytoval vysokou účinnost a bezpečnost při interakci s robotickými buňkami. Jednou z hlavních inovací je mechanismus pro umístění transportního stolu s baterií na AGV, který byl optimalizován pro maximální efektivitu a bezpečnost. Důležitým aspektem systému je také použití KUKA Navserveru pro přesnou navigaci AGV, společně s využitím speciálně vytvořené mapy pro Testbed CIIRC a grafů pro řízení pohybu AGV. Tyto technologie umožňují AGV bezpečně a efektivně navigovat mezi 5 různými stanicemi, což je nezbytné pro plynulý průběh celého demontážního procesu. Fyzické prověžení prokázalo vhodnou funkci všech aspektů, od navigace AGV na pět různých stanic, přes bezpečnostní požadavky, až po komunikaci s nadřízenými MES/FMS systém. Fyzická část pracovala s jedním AGV. Další část projektu se věnovala implementaci AGV systému složeného z 8 AGV v simulačním prostředí budoucí výrobní haly.

  • Economical parameters

    Z ekonomického hlediska projekt přináší řadu výhod. Inicializace a zprovoznění systému AGV sice vyžaduje poměrně velkou počáteční investici, ta se však během několika let vrátí. Očekává se, že tato investice povede k významnému snížení nákladů spojených s demontáží baterií z elektromobilů, díky zvýšené efektivitě a snížení potřeby manuální práce.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    68407700

  • Owner name

    České vysoké učení technické v Praze / CIIRC / 37200 / Testbed

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    V - Výsledek je využíván vlastníkem

  • Licence fee requirement

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Web page