Chemical-physical practices for bachelor students of non-chemical branch
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28110%2F07%3A63505276" target="_blank" >RIV/70883521:28110/07:63505276 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Chemicko-fysikální praktika pro studenty bakalářského stupně nechemického zaměření
Original language description
Vzhledem ke skutečnosti, že v rámci bakalářského studia na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně chyběla výuka technických předmětů, byly vypracovány osnovy předmětu Nauka o zboží a bylo rozhodnuto, že tento předmět bude zajišťován vyučujícími z Fakulty technologické. Tato mezi-fakultní spolupráce se datuje od počátku vzniku University Tomáše Bati. Předložená práce předkládá výsledky pedagogického výzkumu, který byl proveden ve školním roce 2004/2005 při zajišťování výuky laboratorních cvičení zpředmětu Nauka o zboží. V příspěvku je presentována příprava na laboratorní cvičení, realisace laboratorních cvičení, pedagogická a didaktická diagnostika výkonu studentů při praktických cvičeních a laboratorních protokolů s využitím vlastní posuzovací škály. Závěr patří pedagogické sebereflexi a stručnému zhodnocení klimatu studijních skupin.
Czech name
Chemicko-fysikální praktika pro studenty bakalářského stupně nechemického zaměření
Czech description
Vzhledem ke skutečnosti, že v rámci bakalářského studia na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně chyběla výuka technických předmětů, byly vypracovány osnovy předmětu Nauka o zboží a bylo rozhodnuto, že tento předmět bude zajišťován vyučujícími z Fakulty technologické. Tato mezi-fakultní spolupráce se datuje od počátku vzniku University Tomáše Bati. Předložená práce předkládá výsledky pedagogického výzkumu, který byl proveden ve školním roce 2004/2005 při zajišťování výuky laboratorních cvičení zpředmětu Nauka o zboží. V příspěvku je presentována příprava na laboratorní cvičení, realisace laboratorních cvičení, pedagogická a didaktická diagnostika výkonu studentů při praktických cvičeních a laboratorních protokolů s využitím vlastní posuzovací škály. Závěr patří pedagogické sebereflexi a stručnému zhodnocení klimatu studijních skupin.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
APROCHEM 2007
ISBN
978-80-02-01893-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
2293-2299
Publisher name
PetroCHemProgress
Place of publication
Praha
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—