Marketing in Small and Medium Enterprises
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500415" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500415 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing v českých malých a středně velkých firmách
Original language description
Malé a středně velké firmy jsou často řízeny intuitivně a nemají zpracovány a průběžně vyhodnocovány své strategické záměry a marketingové plány, neprovádějí kontrolu marketingové činnosti. Z důvodu posilování postavení malých a středních firem (MSP) vekonomice Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně provedla již druhý průzkum věnovaný právě problematice malého a středního podnikání. (Průzkum provedený v únoru 1999 byl publikován v časopisech Ekonom, Marketing a komunikace, Marketing Magazine). Dan ý příspěvek seznamuje s výsledky nového průzkumu věnovanému marketingu a marketingovému auditu u českých malých a středně velkých firem.
Czech name
Marketing v českých malých a středně velkých firmách
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník referátů z 6. mezinárodní konference na téma "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství"
ISBN
80-7040-489-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
24
Pages from-to
22-24
Publisher name
Jihočeská univerzita. České Budějovice
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Jan 1, 2001
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—