Testing of Marketing Auto-audit of Small and Medium Enterprises in Practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500418" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500418 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ověření marketingového autoauditu pro malé a středně velké firmy v praxi
Original language description
Marketingový audit je nezbytnou součástí kontroly marketingových aktivit ve firmě. Pro malé a středně velké firmy byl z důvodu finanční náročnosti externího aditora navržen marketingový autoaudit. Při vyhodnocení marketingového autoauditu se vycházelo zpředpokladu, že na výsledek působí faktory makroprostředí a mikroprostředí stejným dílem. Z důvodu subjektivního přidělení rovnocenných vah oběma faktorům byla navržena metoda výpočtu možné procentuální změny vah, tedy o kolik můžeme změnit váhy jednohofaktoru ve prospěch druhého, aby výsledek marketingového autoauditu zůstal stejný. Pro ověření užitečnosti takového auditu bylo osloveno 78 malých a středně velkých firem, u kterých byl autoaudit proveden.
Czech name
Ověření marketingového autoauditu pro malé a středně velké firmy v praxi
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
E+M. Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Volume of the periodical
IV.
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
59-63
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—