Compiling a marketing audit for small and medium firms
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500421" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500421 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sestavení marketingového auditu pro malé a střední firmy
Original language description
Přestože mnoho malých a středně velkých firem odmítá marketingové výhody vznikající z dobře vykonávaných marketingových aktivit, jeho význam roste. V současné době je marketing v českých firmách velmi podceňován a zvláště malé a středně velké firmy nepřikládají této činnosti příliš velkou důležitost (Kloudová, J., 1999, Kloudová,J.2000). Právě z důvodu možné kontroly marketingových aktivit u malých a středních firem byl navržen níže popsaný, vlastními silami proveditelný marketingový autoaudit, který máupozornit představitele firem na problematické oblasti a vyprovokovat je k nápravě.
Czech name
Sestavení marketingového auditu pro malé a střední firmy
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2001
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
13-17
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—