Successful Sales And Marketing As Dominant Factors Of The Competitive Abilities Of An Enterprise
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F01%3A63500428" target="_blank" >RIV/70883521:28120/01:63500428 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Úspěšný prodej a marketing jako dominantní faktory konkurenceschopnosti podniku
Original language description
Zpráva o výsledcích II. etapy výzkumných aktivit obsahuje nové poznatky o vztahu marketingových a prodejních aktivit ve zkoumaných podnicích. Problém měření intenzity působení marketingu v podnicích jako faktoru konkurenceschopnosti je vyjádřen bodovým hodnocením ve vztahu ke stadiu, v němž se implementace marketingu nachází. Orientace výzkumných aktivit na distribuci a konkurence na tuzemském i zahraničních trzích odhaluje mj. i postavení firmy na daném trhu pomocí analýzy SWOT a subjekty na tomto trhupůsobící. Závěry zprávy přinášejí způsoby výstupů této etapy a její přínosy.
Czech name
Úspěšný prodej a marketing jako dominantní faktory konkurenceschopnosti podniku
Czech description
—
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2001
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
-
Place of publication
Zlín
Publisher/client name
UTB
Version
VZ265300021
Carrier ID
datový nosič