Environmental advertising as a new trend of marketing communications
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506348" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506348 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace
Original language description
Environmentální reklama je široce akceptována jako nový trend v marketingové komunikaci. V důsledku růstu významu ekologických problémů v naší společnosti se i reklamní veřejnost rozhodla rozšířit oblast reklamy o sebekázeň a odpovědné využívání environmentální reklamy. Environmentální reklamu můžeme chápat jako reklamu s environmentálním aspektem, tzn. reklamu obsahující jakýkoliv prvek činností, výrobků nebo služeb organizací, který může ovlivňovat životní prostředí. Cílem příspěvku je prezentovat základní zásady a problémy environmentální reklamy s důrazem etiku a společenskou odpovědnost firem.
Czech name
Environmentální reklama jako nový trend marketingové komunikace
Czech description
Environmentální reklama je široce akceptována jako nový trend v marketingové komunikaci. V důsledku růstu významu ekologických problémů v naší společnosti se i reklamní veřejnost rozhodla rozšířit oblast reklamy o sebekázeň a odpovědné využívání environmentální reklamy. Environmentální reklamu můžeme chápat jako reklamu s environmentálním aspektem, tzn. reklamu obsahující jakýkoliv prvek činností, výrobků nebo služeb organizací, který může ovlivňovat životní prostředí. Cílem příspěvku je prezentovat základní zásady a problémy environmentální reklamy s důrazem etiku a společenskou odpovědnost firem.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe
ISBN
978-80-7318-646-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
120
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—