All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Corporate social responsibility, social advertising, social responsibility of the advertising

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508322" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508322 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociálně zodpovědná reklama

  • Original language description

    Tento článek zkoumá vztah mezi sociální zodpovědností firem a reklamou a prezentuje rozdíly mezi sociální a sociálně zodpovědnou reklamou. V samostatné kapitole jsou pak prezentovány formy sociální zodpovědnosti reklamy včetně konkrétních příkladů.

  • Czech name

    Sociálně zodpovědná reklama

  • Czech description

    Tento článek zkoumá vztah mezi sociální zodpovědností firem a reklamou a prezentuje rozdíly mezi sociální a sociálně zodpovědnou reklamou. V samostatné kapitole jsou pak prezentovány formy sociální zodpovědnosti reklamy včetně konkrétních příkladů.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Manažerská etika - inspirace pro 21. století?

  • ISBN

    978-80-86771-32-8

  • Number of pages of the result

    6

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    180

  • Publisher name

    WAMAK

  • Place of publication

    Hradec Králové, Česká republika

  • UT code for WoS chapter