Corporate social responsibility, social advertising, social responsibility of the advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508322" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508322 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sociálně zodpovědná reklama
Original language description
Tento článek zkoumá vztah mezi sociální zodpovědností firem a reklamou a prezentuje rozdíly mezi sociální a sociálně zodpovědnou reklamou. V samostatné kapitole jsou pak prezentovány formy sociální zodpovědnosti reklamy včetně konkrétních příkladů.
Czech name
Sociálně zodpovědná reklama
Czech description
Tento článek zkoumá vztah mezi sociální zodpovědností firem a reklamou a prezentuje rozdíly mezi sociální a sociálně zodpovědnou reklamou. V samostatné kapitole jsou pak prezentovány formy sociální zodpovědnosti reklamy včetně konkrétních příkladů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Manažerská etika - inspirace pro 21. století?
ISBN
978-80-86771-32-8
Number of pages of the result
6
Pages from-to
—
Number of pages of the book
180
Publisher name
WAMAK
Place of publication
Hradec Králové, Česká republika
UT code for WoS chapter
—