All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of social advertisement in Czech television

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507521" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507521 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza sociální reklamy v České televizi

  • Original language description

    Sociální reklama je velmi diskutabilním tématem, avšak v České republice je stále ještě velmi zastíněna reklamou komerční. Proto je důležité uvádět ji více do povědomí naší společnosti a to nejen na obrazovkách. Tento konferenční příspěvek by měl poskytnout stručný přehled stavu sociální reklamy v České republice, konkrétně ve vysílání veřejnoprávní televize. Příspěvek se zaměřuje především na období loňského roku. Dále uvádí také krátké srovnání s pomyslnou evropskou kolébkou reklamy, tj. Velkou Británií. Hlavním cílem této analýzy je závěrečné zhodnocení rozdílných forem sociálních reklam a jejich důležitost a dopad na dnešní konzumní společnost.

  • Czech name

    Analýza sociální reklamy v České televizi

  • Czech description

    Sociální reklama je velmi diskutabilním tématem, avšak v České republice je stále ještě velmi zastíněna reklamou komerční. Proto je důležité uvádět ji více do povědomí naší společnosti a to nejen na obrazovkách. Tento konferenční příspěvek by měl poskytnout stručný přehled stavu sociální reklamy v České republice, konkrétně ve vysílání veřejnoprávní televize. Příspěvek se zaměřuje především na období loňského roku. Dále uvádí také krátké srovnání s pomyslnou evropskou kolébkou reklamy, tj. Velkou Británií. Hlavním cílem této analýzy je závěrečné zhodnocení rozdílných forem sociálních reklam a jejich důležitost a dopad na dnešní konzumní společnost.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník MendelNet PEF 2008, Evropská vědecká konference posluchačů doktorského studia

  • ISBN

    978-80-87222-03-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

  • Publisher name

    B4U Publishing

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 20, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article