The differences of product categories in Czech TV advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508575" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508575 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě
Original language description
Ze všech částí komunikačního mixu jsou právě v reklamě nejvíce viditelné kulturní rozdíly charakteristické pro danou cílovou skupinu. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů,přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Firmy, které jsou citlivé ke kulturním rozdílům, je také promítají do marketingové komunikace se svými zákazníky. Z tohoto důvodu můžeme v reklamě jednotlivých zemí zjistit určité rozdíly, jež mají své základy především v jejich kultuře. Reklamní odborníci někdy hovoří o americkém, německém popř. britském či jiném reklamním stylu. Je možné tedy nějakým způsobem definovat také český reklamní styl?
Czech name
Rozdílnost produktových kategorií v české TV reklamě
Czech description
Ze všech částí komunikačního mixu jsou právě v reklamě nejvíce viditelné kulturní rozdíly charakteristické pro danou cílovou skupinu. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů,přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Firmy, které jsou citlivé ke kulturním rozdílům, je také promítají do marketingové komunikace se svými zákazníky. Z tohoto důvodu můžeme v reklamě jednotlivých zemí zjistit určité rozdíly, jež mají své základy především v jejich kultuře. Reklamní odborníci někdy hovoří o americkém, německém popř. britském či jiném reklamním stylu. Je možné tedy nějakým způsobem definovat také český reklamní styl?
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
ISBN
978-80-7392-087-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
MSD, s.r.o.
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 12, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—