Advertising appeals in TV advertising of financial products and services
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509771" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509771 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby
Original language description
Ačkoli se v dnešní době často hovoří o přesycenosti diváků televizní reklamou, stále je na tuto část komunikace vynakládána jedna z nejvyšších částek z objemu marketingových rozpočtů. Co je možné v televizní reklamě zachytit a jak se mohou tato sdělení přizpůsobovat kulturním zvykům daného národa, je předmětem tohoto článku. Zvláštní důraz je kladen na analýzu reklamních apelů v produktové kategorii finančních reklam, a to v rámci televizní reklamy původem české a tzv. euroreklamy. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů, přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Cílem příspěvku je analyzovat rozdíly v použitých reklamních apelech u reklamy určené pro jeden konkrétní národ v protikladu s reklamou určenou celému evropskému trhu.
Czech name
Reklamní apely v TV reklamě na finanční produkty a služby
Czech description
Ačkoli se v dnešní době často hovoří o přesycenosti diváků televizní reklamou, stále je na tuto část komunikace vynakládána jedna z nejvyšších částek z objemu marketingových rozpočtů. Co je možné v televizní reklamě zachytit a jak se mohou tato sdělení přizpůsobovat kulturním zvykům daného národa, je předmětem tohoto článku. Zvláštní důraz je kladen na analýzu reklamních apelů v produktové kategorii finančních reklam, a to v rámci televizní reklamy původem české a tzv. euroreklamy. Příjemci reklamního sdělení reagují na reklamu v rámci své kultury, svého životního stylu, hodnotového systému, postojů, přání a způsobu vnímání. Proto se různí také postoj, který k reklamě zaujímají odlišné kultury. Cílem příspěvku je analyzovat rozdíly v použitých reklamních apelech u reklamy určené pro jeden konkrétní národ v protikladu s reklamou určenou celému evropskému trhu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
(KO)Média
ISBN
978-80-7318-903-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—