All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching students: learning through doing case study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F09%3A63508607" target="_blank" >RIV/70883521:28120/09:63508607 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výuka studentů prostřednictvím zpracovávání případové studie

  • Original language description

    Background: Výuka psychologie na vysoké škole by neměla přinášet jen teoretické poznatky, ale zároveň umožnit jejich aplikaci v souladu s tím kterým studijním oborem. Cíle: Při výuce psychologie u studentů výtvarných oborů lze považovat za nejdůležitější, aby v prakticky orientovaných seminářích zkoušeli uvažovat v psychologických souvislostech. Měli by se učit využívat poznatky psychologie v umělecké práci, učit se komunikovat ve skupině, vyjadřovat a sdílet emoce. Metody: Seminář absolvovalo doposud okolo 150 studentů, kteří se, v souvislosti s cíli semináře, měli pokusit při zpracovávání seminární práce o případovou studii životního příběhu, příp. skupiny. Závěry: Budeme prezentovat, jak si s daným úkolem studenti poradili, jaká volili témata, jak pracovali v týmu. Bude možné zhodnotit jejich rozvoj, stejně jako se pokusíme podat některé poznatky o tomto typu studentů. Uvedený způsob práce se studenty, který popíšeme, by bylo možné aplikovat i na jiných vysokých školách.

  • Czech name

    Výuka studentů prostřednictvím zpracovávání případové studie

  • Czech description

    Background: Výuka psychologie na vysoké škole by neměla přinášet jen teoretické poznatky, ale zároveň umožnit jejich aplikaci v souladu s tím kterým studijním oborem. Cíle: Při výuce psychologie u studentů výtvarných oborů lze považovat za nejdůležitější, aby v prakticky orientovaných seminářích zkoušeli uvažovat v psychologických souvislostech. Měli by se učit využívat poznatky psychologie v umělecké práci, učit se komunikovat ve skupině, vyjadřovat a sdílet emoce. Metody: Seminář absolvovalo doposud okolo 150 studentů, kteří se, v souvislosti s cíli semináře, měli pokusit při zpracovávání seminární práce o případovou studii životního příběhu, příp. skupiny. Závěry: Budeme prezentovat, jak si s daným úkolem studenti poradili, jaká volili témata, jak pracovali v týmu. Bude možné zhodnotit jejich rozvoj, stejně jako se pokusíme podat některé poznatky o tomto typu studentů. Uvedený způsob práce se studenty, který popíšeme, by bylo možné aplikovat i na jiných vysokých školách.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    KVALITATIVNÍ PŘÍSTUP A METODY VE VĚDÁCH O ČLOVĚKU VIII

  • ISBN

    978-80-244-2374-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 20, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article