All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The specifics of the marketing tourism

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509637" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509637 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifika marketingu cestovního ruchu

  • Original language description

    V první části tohoto příspěvku je definováno osm specifik marketingu cestovního ruchu, které nenacházíme u jiných služeb. Z toho samozřejmě vyplývají potřebné přístupy, které by měly využívat firmy, které v tomto oboru působí a chtějí být úspěšné. Jako zastřešující subjekty působí v tomto oboru cestovní kanceláře. Tento příspěvek se věnuje marketingu malých cestovních kanceláří, které se vyvíjejí mnohem dynamičtěji a využívají moderní marketingové trendy. Mezi turisty v České republice byl také provedenmarketingový výzkum, který potvrzuje výše zmiňovaná specifika. Zlínský kraj si na základě těchto poznatků nechal zpracovat střednědobou marketingovou strategii pro rozvoj cestovního ruchu a tím také zvýšení ekonomické prosperity kraje v tomto oboru.

  • Czech name

    Specifika marketingu cestovního ruchu

  • Czech description

    V první části tohoto příspěvku je definováno osm specifik marketingu cestovního ruchu, které nenacházíme u jiných služeb. Z toho samozřejmě vyplývají potřebné přístupy, které by měly využívat firmy, které v tomto oboru působí a chtějí být úspěšné. Jako zastřešující subjekty působí v tomto oboru cestovní kanceláře. Tento příspěvek se věnuje marketingu malých cestovních kanceláří, které se vyvíjejí mnohem dynamičtěji a využívají moderní marketingové trendy. Mezi turisty v České republice byl také provedenmarketingový výzkum, který potvrzuje výše zmiňovaná specifika. Zlínský kraj si na základě těchto poznatků nechal zpracovat střednědobou marketingovou strategii pro rozvoj cestovního ruchu a tím také zvýšení ekonomické prosperity kraje v tomto oboru.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-922-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky

  • Place of publication

    Zlín

  • Event location

    Zlín

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article