All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Marketing Communication usage in the Culture Institutions of the Zlin Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43865888" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43865888 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji

  • Original language description

    Marketingová komunikace v prostředí měst a obcí hraje stále důležitější úlohu, a to nejen při řešení krizových či specifických situací a událostí, ale i v běžném životě. Města a obce, stejně jako podniky existují v konkurenčním prostředí. Soupeří s ostatními městy a obcemi o turisty, snaží se přilákat nové investory, firmy i občany. K tomu využívají různé marketingové nástroje, včetně marketingové komunikace. Cílem příspěvku je prezentovat využití nástrojů marketingové komunikace ve specifické oblasti městského marketingu, kterým je marketing kulturních institucí ve Zlínském kraji a vyvodit závěry a doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci ve specifickém prostředí kultury měst a obcí.

  • Czech name

    Využití marketingové komunikace kulturních institucí ve Zlínském kraji

  • Czech description

    Marketingová komunikace v prostředí měst a obcí hraje stále důležitější úlohu, a to nejen při řešení krizových či specifických situací a událostí, ale i v běžném životě. Města a obce, stejně jako podniky existují v konkurenčním prostředí. Soupeří s ostatními městy a obcemi o turisty, snaží se přilákat nové investory, firmy i občany. K tomu využívají různé marketingové nástroje, včetně marketingové komunikace. Cílem příspěvku je prezentovat využití nástrojů marketingové komunikace ve specifické oblasti městského marketingu, kterým je marketing kulturních institucí ve Zlínském kraji a vyvodit závěry a doporučení pro efektivní marketingovou komunikaci ve specifickém prostředí kultury měst a obcí.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů