All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing study for the company ZAKO Turčín

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43871068" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43871068 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová studie pro firmu ZAKO TURČÍN

  • Original language description

    Předmětem smlouvy bylo zpracování analýzy, tj. marketingové studie na zmapování stávající situace ve využívání malých vodních turbín ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření výrobního portfolia firmy Zako Turčín. Dále studie obsahovala zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt firmy. Na základě této analýzy byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro eventuální výrobu těchto nových obnovitelných zdrojů energie, označovanou zkratkou OZE. Výstupem bylo: Marketingová studie v oblasti využívání malých a středních vodních turbín. Analýza stávajících procesů. Návrhprocesů pro realizaci nového výrobku. Obchodní strategie pro realizaci nového výrobku. Charakteristické pro daný výzkum bylo zavádění procesů pro realizaci nového výrobku.

  • Czech name

    Marketingová studie pro firmu ZAKO TURČÍN

  • Czech description

    Předmětem smlouvy bylo zpracování analýzy, tj. marketingové studie na zmapování stávající situace ve využívání malých vodních turbín ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření výrobního portfolia firmy Zako Turčín. Dále studie obsahovala zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt firmy. Na základě této analýzy byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro eventuální výrobu těchto nových obnovitelných zdrojů energie, označovanou zkratkou OZE. Výstupem bylo: Marketingová studie v oblasti využívání malých a středních vodních turbín. Analýza stávajících procesů. Návrhprocesů pro realizaci nového výrobku. Obchodní strategie pro realizaci nového výrobku. Charakteristické pro daný výzkum bylo zavádění procesů pro realizaci nového výrobku.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    80

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    ZAKO TURČÍN, spol s r.o. Březnice

  • Version