Marketing study for the company ZAKO Turčín
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43871068" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43871068 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová studie pro firmu ZAKO TURČÍN
Original language description
Předmětem smlouvy bylo zpracování analýzy, tj. marketingové studie na zmapování stávající situace ve využívání malých vodních turbín ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření výrobního portfolia firmy Zako Turčín. Dále studie obsahovala zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt firmy. Na základě této analýzy byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro eventuální výrobu těchto nových obnovitelných zdrojů energie, označovanou zkratkou OZE. Výstupem bylo: Marketingová studie v oblasti využívání malých a středních vodních turbín. Analýza stávajících procesů. Návrhprocesů pro realizaci nového výrobku. Obchodní strategie pro realizaci nového výrobku. Charakteristické pro daný výzkum bylo zavádění procesů pro realizaci nového výrobku.
Czech name
Marketingová studie pro firmu ZAKO TURČÍN
Czech description
Předmětem smlouvy bylo zpracování analýzy, tj. marketingové studie na zmapování stávající situace ve využívání malých vodních turbín ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření výrobního portfolia firmy Zako Turčín. Dále studie obsahovala zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt firmy. Na základě této analýzy byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro eventuální výrobu těchto nových obnovitelných zdrojů energie, označovanou zkratkou OZE. Výstupem bylo: Marketingová studie v oblasti využívání malých a středních vodních turbín. Analýza stávajících procesů. Návrhprocesů pro realizaci nového výrobku. Obchodní strategie pro realizaci nového výrobku. Charakteristické pro daný výzkum bylo zavádění procesů pro realizaci nového výrobku.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
80
Place of publication
—
Publisher/client name
ZAKO TURČÍN, spol s r.o. Březnice
Version
—