All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing studies related to the design and implementation of a new product for the company VAE THERM

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43871062" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43871062 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová studie spojená s návrhem a zaváděním nového výrobku pro firmu VAE THERM

  • Original language description

    Předmětem zakázky bylo provedení marketingové studie v oblasti využívání malých kogeneračních jednotek ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření portfolia firmy VAE THERM. Dále studie obsahovala zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt. Ekonomická část se zabývala porovnáním cen nakupované energie tepelné a elektrické, která se stále zvyšuje, s energií z kogenerační jednotky, kde ceny nejsou zatíženy spotřební daní, DPH, ztrátami vedení a ziskem výrobce a distributora. Na základě této studie byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro výrobu těchto nových zdrojů energie.

  • Czech name

    Marketingová studie spojená s návrhem a zaváděním nového výrobku pro firmu VAE THERM

  • Czech description

    Předmětem zakázky bylo provedení marketingové studie v oblasti využívání malých kogeneračních jednotek ve světě, včetně porovnání jejich technických a ekonomických parametrů s cílem návrhu nového výrobku pro rozšíření portfolia firmy VAE THERM. Dále studie obsahovala zpracování analýzy potenciálních zákazníků a strategii efektivního zacílení na stávající a potenciální zákazníky ve vazbě na nový produkt. Ekonomická část se zabývala porovnáním cen nakupované energie tepelné a elektrické, která se stále zvyšuje, s energií z kogenerační jednotky, kde ceny nejsou zatíženy spotřební daní, DPH, ztrátami vedení a ziskem výrobce a distributora. Na základě této studie byla provedena analýza stávajících procesů a navržena mapa procesů pro výrobu těchto nových zdrojů energie.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    114

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    VAE THERM, spol s r.o. Rožnov pod Radhoštěm

  • Version