Educational Processes ? Research of the Needs and Experiences of Graduates Employers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F14%3A43870687" target="_blank" >RIV/70883521:28120/14:43870687 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzdělávací procesy ? výzkum potřeb a zkušeností zaměstnavatelů absolventů
Original language description
Účel článku:Cílem této práce je prezentovat výsledky vlastního výzkumu , který ukazuje část disertační výzkumný projekt " Procesní řízení v oblasti vysokoškolského vzdělávání " ( realizovaného v letech 2010 - 2013) . Prezentované 4. fáze výzkumu se zaměřuje na skupinu vzdělávacího procesu externí zákazníky - zaměstnavatelé čerstvých absolventů . Tato fáze se nazývávýzkum potřeb a zkušeností a shrnuje návrhy pro optimalizaci vysokého školství . Metodologie / metody :Metodika výzkumu je postavena na principech Business Process Management . Předsedové údaje jsou shromažďovány dotazníkového šetření -základní sada 4. výzkumné fáze obsahuje 847 respondentů . Vědecký cíl :vědecký závěr prezentovaného výzkumu jepřeměna metodiky procesního řízení do domácího prostředí univerzity . Výzkum identifikuje klíčové externí zákazníky vzdělávacích procesů a pracuje s jejich potřeby a očekávání . Zákazníci jsou členěny do pěti základních skupin a každá skupina je zaměřena na předchozím roce výzkumu . Kaž
Czech name
Vzdělávací procesy ? výzkum potřeb a zkušeností zaměstnavatelů absolventů
Czech description
Účel článku:Cílem této práce je prezentovat výsledky vlastního výzkumu , který ukazuje část disertační výzkumný projekt " Procesní řízení v oblasti vysokoškolského vzdělávání " ( realizovaného v letech 2010 - 2013) . Prezentované 4. fáze výzkumu se zaměřuje na skupinu vzdělávacího procesu externí zákazníky - zaměstnavatelé čerstvých absolventů . Tato fáze se nazývávýzkum potřeb a zkušeností a shrnuje návrhy pro optimalizaci vysokého školství . Metodologie / metody :Metodika výzkumu je postavena na principech Business Process Management . Předsedové údaje jsou shromažďovány dotazníkového šetření -základní sada 4. výzkumné fáze obsahuje 847 respondentů . Vědecký cíl :vědecký závěr prezentovaného výzkumu jepřeměna metodiky procesního řízení do domácího prostředí univerzity . Výzkum identifikuje klíčové externí zákazníky vzdělávacích procesů a pracuje s jejich potřeby a očekávání . Zákazníci jsou členěny do pěti základních skupin a každá skupina je zaměřena na předchozím roce výzkumu . Kaž
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ekonomiky a managementu
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
19
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
63-69
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—