All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Process Management of Higher Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F13%3A43870635" target="_blank" >RIV/70883521:28120/13:43870635 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk_2013_Final.pdf" target="_blank" >http://www.csm-praha.cz/userfiles/Dokumenty/Sbornk_2013_Final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PROCESNÍ ŘÍZENÍ VYSOKOŠKOLSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ

  • Original language description

    Příspěvek sumarizuje část výzkumné práce autora v problematice možné konverze metodiky Business Process Management do podmínek českého vysokého školství. Statě formulují historický vývoj procesního řízení, jeho stávající stav a také výstupy z vlastního výzkumu, především jeho 4. etapy realizované od 12/2012 do 3/2013. Dle Porterova procesního modelu je nutné na počátku modelace procesu identifikovat zákazníka a jeho očekávání. Příspěvek se proto zaměřuje na segmentaci zákazníků vzdělávacího procesu a popisuje jejich zákaznická očekávání a užitek z procesu. Druhá část příspěvku se zaměřuje na podniky působící v České republice, které zaměstnávají absolventy tuzemských vysokých škol. Na výstupech z dotazníkového šetření poukazuje na základní překážky přimodelaci vzdělávacího procesu, který bude hlavním výstupem budoucí disertační práce autora.

  • Czech name

    PROCESNÍ ŘÍZENÍ VYSOKOŠKOLSKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ

  • Czech description

    Příspěvek sumarizuje část výzkumné práce autora v problematice možné konverze metodiky Business Process Management do podmínek českého vysokého školství. Statě formulují historický vývoj procesního řízení, jeho stávající stav a také výstupy z vlastního výzkumu, především jeho 4. etapy realizované od 12/2012 do 3/2013. Dle Porterova procesního modelu je nutné na počátku modelace procesu identifikovat zákazníka a jeho očekávání. Příspěvek se proto zaměřuje na segmentaci zákazníků vzdělávacího procesu a popisuje jejich zákaznická očekávání a užitek z procesu. Druhá část příspěvku se zaměřuje na podniky působící v České republice, které zaměstnávají absolventy tuzemských vysokých škol. Na výstupech z dotazníkového šetření poukazuje na základní překážky přimodelaci vzdělávacího procesu, který bude hlavním výstupem budoucí disertační práce autora.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    II. mezinárodní vědecká konference školského managementu

  • ISBN

    978-80-7290-696-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    136-140

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jun 13, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article