All
All

What are you looking for?

All
Projects
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

TV Commercials Czech Breweries and their Perception

Result description

TV advertisement was evaluated concerning breweries STAROBRNO, KRUSOVICE, ZLATOPRAMEN, BRANIK, VELKE POPOVICE, RADEGAST, STAROPRAMEN and in a different frame of BERNARD brewery. Based on theoretical output, 4 focus groups were established, each having 10members. To keep respondents expertise, their were chosen during breweries PR activities, such as ?open-up doors? or brewery anniversary.

Keywords

respondents expertisefocus groupsbreweriesTV advertisement

The result's identifiers

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

  • Original language description

    Televizní reklama byla hodnocena u pivovarů Starobrno, Krušovice, Zlatopramen, Gambrinus, Braník, Velké Popovice, Radegast, Staropramen a v odlišném režimu Bernard. Na základě teoretických východisek byly sestaveny čtyři fokus group o 10 členech. Aby byla dodržena odbornost respondentů, bylo jejich získávání prováděno při akcích pivovarů např. dny otevřených dveří nebo výročí pivovaru.

  • Czech name

    Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

  • Czech description

    Televizní reklama byla hodnocena u pivovarů Starobrno, Krušovice, Zlatopramen, Gambrinus, Braník, Velké Popovice, Radegast, Staropramen a v odlišném režimu Bernard. Na základě teoretických východisek byly sestaveny čtyři fokus group o 10 členech. Aby byla dodržena odbornost respondentů, bylo jejich získávání prováděno při akcích pivovarů např. dny otevřených dveří nebo výročí pivovaru.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-62-0

  • Number of pages

    92

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book

Basic information

Result type

B - Specialist book

B

CEP

AE - Management, administration and clerical work

Year of implementation

2014