Strategic Management in Education: towards Partnership of Public and Private-Sector Actors
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43874857" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43874857 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategický management ve vzdělávání: směrem ke spolupráci aktérů veřejného a soukromého sektoru
Original language description
Tento článek se zabývá významem spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru pro strategický management ve vzdělávání. Cílem článku bylo představit teoretickou podstatu této problematiky. Strategický management byl rozdělen na dvě dílčí části v podobě strategického plánování a strategické implementace. Aspekty spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru byly diskutovány vzhledem k těmto dvěma dílčím částem. Výstupem článku je schematické představení klíčových teoretických aspektů spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru v rámci dvou dílčích částí strategického managementu ve vzdělávání. Teoretické aspekty mimo jiné zahrnují vnímání spolupráce aktérů jako zdroje informací, vnímání spolupráce aktérů ve vazbě na formulaci indikátorů hodnotící a monitorovací části, vnímání spolupráce aktérů ve vazbě na jejich komunikaci pro sdílení strategické vize a cílů nebo vnímání spolupráce aktérů jako faktoru strategického leadershipu ve vzdělávání. Výsledné schéma představuje možný teoretický rámec pro další empirický výzkum problematiky
Czech name
Strategický management ve vzdělávání: směrem ke spolupráci aktérů veřejného a soukromého sektoru
Czech description
Tento článek se zabývá významem spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru pro strategický management ve vzdělávání. Cílem článku bylo představit teoretickou podstatu této problematiky. Strategický management byl rozdělen na dvě dílčí části v podobě strategického plánování a strategické implementace. Aspekty spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru byly diskutovány vzhledem k těmto dvěma dílčím částem. Výstupem článku je schematické představení klíčových teoretických aspektů spolupráce aktérů veřejného a soukromého sektoru v rámci dvou dílčích částí strategického managementu ve vzdělávání. Teoretické aspekty mimo jiné zahrnují vnímání spolupráce aktérů jako zdroje informací, vnímání spolupráce aktérů ve vazbě na formulaci indikátorů hodnotící a monitorovací části, vnímání spolupráce aktérů ve vazbě na jejich komunikaci pro sdílení strategické vize a cílů nebo vnímání spolupráce aktérů jako faktoru strategického leadershipu ve vzdělávání. Výsledné schéma představuje možný teoretický rámec pro další empirický výzkum problematiky
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TD03000370" target="_blank" >TD03000370: Supporting Methodology for Creation, Updating and Evaluation of School Education Programmes in Primary and Secondary Education Respecting Good Practice of Strategic Planning</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Veřejné zakázky a PPP projekty
ISSN
1803-9553
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
88-95
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—