All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

BREWERY U FLEKU AS THE TARGET OF TOURIST

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43874879" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43874879 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PIVOVAR U FLEKŮ JAKO TURISTICKÝ CÍL

  • Original language description

    Pivovar U Fleků byl založen již v patnáctém století a je nejstarším minipivovarem na území české republiky. Jeho klientela se postupem časů změnila. Od intelektuálů a obroditelů, přes studenty a brigády socialistické práce až po dnešní především zahraniční návštěvníky. Pivovar nabízí v sedmi místnostech 700 míst a zahrada 500 míst. Hlavní atrakcí je samozřejmě "třináctivoltové" pivo, za kterým směřují příznivci z celého světa. V posledních deseti letech v Praze vzniklo několik dalších minipivovarů, které jsou pro Pivovar U Fleků vážnou konkurencí. Autor příspěvku použil metodu terénního šetření, pozorování a interview s majitelem pivovaru a emeritním sládkem. Pro udržení turistické atraktivity je nezbytné inovovat marketingovou komunikaci, zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a rozšířit nabídku suvenýrů.

  • Czech name

    PIVOVAR U FLEKŮ JAKO TURISTICKÝ CÍL

  • Czech description

    Pivovar U Fleků byl založen již v patnáctém století a je nejstarším minipivovarem na území české republiky. Jeho klientela se postupem časů změnila. Od intelektuálů a obroditelů, přes studenty a brigády socialistické práce až po dnešní především zahraniční návštěvníky. Pivovar nabízí v sedmi místnostech 700 míst a zahrada 500 míst. Hlavní atrakcí je samozřejmě "třináctivoltové" pivo, za kterým směřují příznivci z celého světa. V posledních deseti letech v Praze vzniklo několik dalších minipivovarů, které jsou pro Pivovar U Fleků vážnou konkurencí. Autor příspěvku použil metodu terénního šetření, pozorování a interview s majitelem pivovaru a emeritním sládkem. Pro udržení turistické atraktivity je nezbytné inovovat marketingovou komunikaci, zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a rozšířit nabídku suvenýrů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu "MÍSTNÍ BOHATSTVÍ A CESTOVNÍ RUCH"

  • ISBN

    978-80-88064-21-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    217-226

  • Publisher name

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Place of publication

    Jihlava

  • Event location

    Jihlava

  • Event date

    Feb 24, 2016

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article