Communication of the Bernard Brewery
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F16%3A43875280" target="_blank" >RIV/70883521:28120/16:43875280 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikace pivovaru Bernard
Original language description
Kapitola analyzuje komunikaci pivovaru Bernard, který se z neznámého pivovaru na Vysočině stal kultovní značkou. Pivovar používá především billboardy (ukázky jsou v kapitole), na kterých reaguje jak na problémy českého pivovarství, jako je např. výroba europiva, tak i na společenské problémy, jako např. na výsledky krajských voleb nebo uzavření dálnice při mši papeže v Brně. Zásluhou stálé a agresivní komunikace se hovoří nejen o pivu Bernard, ale i Stanislavu Bernardovi. Začíná se stírat hranice, kdy se jedná o reklamu na výrobek a kdy o public relations vlastní osoby.
Czech name
Komunikace pivovaru Bernard
Czech description
Kapitola analyzuje komunikaci pivovaru Bernard, který se z neznámého pivovaru na Vysočině stal kultovní značkou. Pivovar používá především billboardy (ukázky jsou v kapitole), na kterých reaguje jak na problémy českého pivovarství, jako je např. výroba europiva, tak i na společenské problémy, jako např. na výsledky krajských voleb nebo uzavření dálnice při mši papeže v Brně. Zásluhou stálé a agresivní komunikace se hovoří nejen o pivu Bernard, ale i Stanislavu Bernardovi. Začíná se stírat hranice, kdy se jedná o reklamu na výrobek a kdy o public relations vlastní osoby.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů