All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing communication by BERNARD Brewery and brand marketing communications Stanislav Bernard

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F11%3A43866458" target="_blank" >RIV/70883521:28120/11:43866458 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová komunikace pivovaru Bernard a marketingová komunikace značky Stanislav Bernard

  • Original language description

    Stanislav Bernard zprivatizoval pivovar v Humpolci a staral se o jeho komunikaci. Změnil původní neúspěšnou značku Zálesák a začal s prodejem piva po celém tehdejším Československu. Stanislav Bernard se často objevuje na billbordech a v reklamách nejen na pivo (např. pro Komerční banku), tak přestává být zřejmé, kdy komunikuje značku a kdy sám sebe. Snížil náklady na přímou reklamu z osmi miliónu na dva milióny Kč za rok, přesto se však Bernard objevuje v četnosti zmínek o pivních značkách na druhém ažčtvrtém místě. V médiích volí jinou strategii ? rozpoutává diskuzi o kvalitě piv z velkých pivovarů, které označuje za europiva.

  • Czech name

    Marketingová komunikace pivovaru Bernard a marketingová komunikace značky Stanislav Bernard

  • Czech description

    Stanislav Bernard zprivatizoval pivovar v Humpolci a staral se o jeho komunikaci. Změnil původní neúspěšnou značku Zálesák a začal s prodejem piva po celém tehdejším Československu. Stanislav Bernard se často objevuje na billbordech a v reklamách nejen na pivo (např. pro Komerční banku), tak přestává být zřejmé, kdy komunikuje značku a kdy sám sebe. Snížil náklady na přímou reklamu z osmi miliónu na dva milióny Kč za rok, přesto se však Bernard objevuje v četnosti zmínek o pivních značkách na druhém ažčtvrtém místě. V médiích volí jinou strategii ? rozpoutává diskuzi o kvalitě piv z velkých pivovarů, které označuje za europiva.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů