All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing communication of nationale enterprise Budvar Brewery and other Czech priváte breweries

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868748" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868748 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová komunikace národního podniku Budvar a soukromých českých pivovarů

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na originální uvedení na trh piva Pardál (výrobce Budvar, n. p.) a následnou komunikaci s cílovou skupinou. Národní podnik vede se svými odběrateli cílenou a trvalou komunikaci, do které se zapojují především stálí odběratelé. Pivovary ve vlastnictví Heinekenu a SABMiller sází především na nákladnou televizní reklamu. Přesto jejich výstav piva klesá. Budování globální značky je nákladná záležitost, která kontrastuje s budování lokálních značek typu Bernard (český a zahraniční kapitál) nebo Svijany (výhradně český kapitál).

  • Czech name

    Marketingová komunikace národního podniku Budvar a soukromých českých pivovarů

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na originální uvedení na trh piva Pardál (výrobce Budvar, n. p.) a následnou komunikaci s cílovou skupinou. Národní podnik vede se svými odběrateli cílenou a trvalou komunikaci, do které se zapojují především stálí odběratelé. Pivovary ve vlastnictví Heinekenu a SABMiller sází především na nákladnou televizní reklamu. Přesto jejich výstav piva klesá. Budování globální značky je nákladná záležitost, která kontrastuje s budování lokálních značek typu Bernard (český a zahraniční kapitál) nebo Svijany (výhradně český kapitál).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-20-0

  • Number of pages of the result

    10

  • Pages from-to

    112 - 121

  • Number of pages of the book

    152

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter