Marketing communication of nationale enterprise Budvar Brewery and other Czech priváte breweries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F12%3A43868748" target="_blank" >RIV/70883521:28120/12:43868748 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová komunikace národního podniku Budvar a soukromých českých pivovarů
Original language description
Příspěvek je zaměřen na originální uvedení na trh piva Pardál (výrobce Budvar, n. p.) a následnou komunikaci s cílovou skupinou. Národní podnik vede se svými odběrateli cílenou a trvalou komunikaci, do které se zapojují především stálí odběratelé. Pivovary ve vlastnictví Heinekenu a SABMiller sází především na nákladnou televizní reklamu. Přesto jejich výstav piva klesá. Budování globální značky je nákladná záležitost, která kontrastuje s budování lokálních značek typu Bernard (český a zahraniční kapitál) nebo Svijany (výhradně český kapitál).
Czech name
Marketingová komunikace národního podniku Budvar a soukromých českých pivovarů
Czech description
Příspěvek je zaměřen na originální uvedení na trh piva Pardál (výrobce Budvar, n. p.) a následnou komunikaci s cílovou skupinou. Národní podnik vede se svými odběrateli cílenou a trvalou komunikaci, do které se zapojují především stálí odběratelé. Pivovary ve vlastnictví Heinekenu a SABMiller sází především na nákladnou televizní reklamu. Přesto jejich výstav piva klesá. Budování globální značky je nákladná záležitost, která kontrastuje s budování lokálních značek typu Bernard (český a zahraniční kapitál) nebo Svijany (výhradně český kapitál).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-20-0
Number of pages of the result
10
Pages from-to
112 - 121
Number of pages of the book
152
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—