All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

School education programs in the context of strategic planning principles

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F17%3A63518336" target="_blank" >RIV/70883521:28120/17:63518336 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Školní vzdělávací programy v kontextu principů strategického plánování

  • Original language description

    Tento článek se zabývá otázkou, do jaké míry jsou školní vzdělávací programy (ŠVP) škol počátečního vzdělávání České republiky v souladu s definovanými principy strategického plánování a zda lze tedy ŠVP těchto škol vnímat jako dokumenty strategického plánování. Obsahová analýza výběrového souboru ŠVP škol počátečního vzdělávání ukázala na spíše nízký soulad podoby ŠVP s principy strategického plánování. Zároveň však existence škol s poměrně vysokou úrovní naplnění těchto principů naznačila existenci potenciálu ke zlepšování tohoto stavu. Analýza dále identifikovala nejvyšší míru nenaplnění principů spojených se systémem evaluace ŠVP, s formulací SMART ukazatelů a s utvářením provázaných asociací mezi ŠVP a zdroji školy. Konečně poslední závěr identifikoval nejvyšší soulad s hodnocenými principy strategického plánování v případě ŠVP víceletých gymnázií a naopak nejnižší soulad v případě ŠVP středních škol.

  • Czech name

    Školní vzdělávací programy v kontextu principů strategického plánování

  • Czech description

    Tento článek se zabývá otázkou, do jaké míry jsou školní vzdělávací programy (ŠVP) škol počátečního vzdělávání České republiky v souladu s definovanými principy strategického plánování a zda lze tedy ŠVP těchto škol vnímat jako dokumenty strategického plánování. Obsahová analýza výběrového souboru ŠVP škol počátečního vzdělávání ukázala na spíše nízký soulad podoby ŠVP s principy strategického plánování. Zároveň však existence škol s poměrně vysokou úrovní naplnění těchto principů naznačila existenci potenciálu ke zlepšování tohoto stavu. Analýza dále identifikovala nejvyšší míru nenaplnění principů spojených se systémem evaluace ŠVP, s formulací SMART ukazatelů a s utvářením provázaných asociací mezi ŠVP a zdroji školy. Konečně poslední závěr identifikoval nejvyšší soulad s hodnocenými principy strategického plánování v případě ŠVP víceletých gymnázií a naopak nejnižší soulad v případě ŠVP středních škol.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TD03000370" target="_blank" >TD03000370: Supporting Methodology for Creation, Updating and Evaluation of School Education Programmes in Primary and Secondary Education Respecting Good Practice of Strategic Planning</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Veřejné zakázky a PPP projekty

  • ISSN

    1803-9553

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    19-26

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database