Consumer buying habits
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F19%3A63523981" target="_blank" >RIV/70883521:28120/19:63523981 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní zvyklosti spotřebitelů
Original language description
Tento článek si dává za cíl propojit téma nákupní zvyklosti spotřebitelů a online prostředí. Těžištěm příspěvku je rešerše, průzkum literárních a také vědeckých pramenů. Díky rychlému rozvoji informačních technologií v posledních letech internet nejen změnil způsob života lidí, ale ovlivnil také obchodní aktivity. Rychlý nárůst e-služeb narušuje tradiční obchodní model a mění nákupní zvyklosti spotřebitelů. Spotřebitelé mohou nakupovat produkty prostřednictvím online nakupování kromě fyzických maloobchodních prodejen; homogenita produktů prodávaných na internetu však představuje hrozbu cenové války. Výsledkem je, že online prodejce musí navázat a udržovat dlouhodobá partnerství se svými zákazníky, aby vytvořil udržitelné konkurenční výhody, a e-služby mají velký potenciál k dosažení tohoto cíle. Podniky by proto měly věnovat velkou pozornost zlepšování kvality služeb pro své zákazníky
Czech name
Nákupní zvyklosti spotřebitelů
Czech description
Tento článek si dává za cíl propojit téma nákupní zvyklosti spotřebitelů a online prostředí. Těžištěm příspěvku je rešerše, průzkum literárních a také vědeckých pramenů. Díky rychlému rozvoji informačních technologií v posledních letech internet nejen změnil způsob života lidí, ale ovlivnil také obchodní aktivity. Rychlý nárůst e-služeb narušuje tradiční obchodní model a mění nákupní zvyklosti spotřebitelů. Spotřebitelé mohou nakupovat produkty prostřednictvím online nakupování kromě fyzických maloobchodních prodejen; homogenita produktů prodávaných na internetu však představuje hrozbu cenové války. Výsledkem je, že online prodejce musí navázat a udržovat dlouhodobá partnerství se svými zákazníky, aby vytvořil udržitelné konkurenční výhody, a e-služby mají velký potenciál k dosažení tohoto cíle. Podniky by proto měly věnovat velkou pozornost zlepšování kvality služeb pro své zákazníky
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník Průmyslové inženýrství 2019: Mezinárodní studentská vědecká konference
ISBN
978-80-261-0894-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
118-124
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
Event location
Plzeň
Event date
Sep 3, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—