Marketing communication and cultural aspects of Czech and European advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F06%3A63504284" target="_blank" >RIV/70883521:28130/06:63504284 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové komunikace a kulturní aspekty české a evropské reklamy
Original language description
Interkulturních studií zabývajících se problematikou aplikace národních kulturních dimenzí do oblasti reklamy není mnoho. Stude se zabývá rozdíly v kulturních hodnotách ČR a některých zemí EU a jejich vlivem na českou reklamu při využití Hofstedeho modelu kulturních dimenzí.
Czech name
Marketingové komunikace a kulturní aspekty české a evropské reklamy
Czech description
Interkulturních studií zabývajících se problematikou aplikace národních kulturních dimenzí do oblasti reklamy není mnoho. Stude se zabývá rozdíly v kulturních hodnotách ČR a některých zemí EU a jejich vlivem na českou reklamu při využití Hofstedeho modelu kulturních dimenzí.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů