All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SOCIAL ADVERTISING IN THE REFLECTION OF PSYCHOLOGICAL, SOCIOLOGICAL AND ETHIC ASPECTS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F09%3A63508759" target="_blank" >RIV/70883521:28130/09:63508759 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ

  • Original language description

    Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv.sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů.

  • Czech name

    SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ

  • Czech description

    Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv.sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovej komunikácie

  • ISBN

    978-80-8105-093-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    264

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Kongresové centrum SAV Smolenický zámek

  • Event date

    Nov 21, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article