SOCIAL ADVERTISING IN THE REFLECTION OF PSYCHOLOGICAL, SOCIOLOGICAL AND ETHIC ASPECTS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F09%3A63508759" target="_blank" >RIV/70883521:28130/09:63508759 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ
Original language description
Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv.sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů.
Czech name
SOCIÁLNÍ REKLAMA V REFLEXI PSYCHOLOGICKÝCH, SOCIOLOGICKÝCH A ETICKÝCH ASPEKTŮ
Czech description
Prioritní funkcí současného reklamního sdělení není pouhá snaha přesvědčit veřejnost o koupi nabízeného produktu, ale stále se zvyšující úsilí směřující k prezentaci hodnot, podpoře postojů a vytváření vztahů. Rozhodující roli zde sehrává především tzv.sociální reklama se svou osvětovou, vzdělávací a výchovnou funkcí. Jedním z významných aspektů v realizaci reklamního sdělení vedoucího ke změně postojů, názorů a hodnot na základě přijetí určité myšlenky, ideje či vzoru chování se tak stává zejména rovnováha emociálních a etických aspektů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Psychologické, sociologické a etické aspekty marketingovej komunikácie
ISBN
978-80-8105-093-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
264
Pages from-to
—
Publisher name
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Kongresové centrum SAV Smolenický zámek
Event date
Nov 21, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—