Media and the segment of the singles
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F10%3A63510131" target="_blank" >RIV/70883521:28130/10:63510131 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
MÉDIA A SEGMENT SINGLES
Original language description
V článku je předkládána charakteristika singles, jako závěry sondy, zjišťující znaky jejich mediálního chování. Sonda, realizovaná ve třech vybraných krajích ČR, je součástí probíhajícího marketingového výzkumu, zkoumajícího nejen mediální, ale i nákupníchování a životní styl singles v ČR. Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let, se stává i v České republice fenoménem. Má významný vliv i na spotřebitelské a mediální chování. Z dostupných zdrojů vyplývá, že segment není prozkoumán ani přesně definován
Czech name
MÉDIA A SEGMENT SINGLES
Czech description
V článku je předkládána charakteristika singles, jako závěry sondy, zjišťující znaky jejich mediálního chování. Sonda, realizovaná ve třech vybraných krajích ČR, je součástí probíhajícího marketingového výzkumu, zkoumajícího nejen mediální, ale i nákupníchování a životní styl singles v ČR. Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let, se stává i v České republice fenoménem. Má významný vliv i na spotřebitelské a mediální chování. Z dostupných zdrojů vyplývá, že segment není prozkoumán ani přesně definován
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Quo vadis masmedia, quo vadis marketing
ISBN
978-80-8105-183-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
—
Publisher name
Fakulta masmediální komunikáte UCM v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—