All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Media and the segment of the singles

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F10%3A63510131" target="_blank" >RIV/70883521:28130/10:63510131 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MÉDIA A SEGMENT SINGLES

  • Original language description

    V článku je předkládána charakteristika singles, jako závěry sondy, zjišťující znaky jejich mediálního chování. Sonda, realizovaná ve třech vybraných krajích ČR, je součástí probíhajícího marketingového výzkumu, zkoumajícího nejen mediální, ale i nákupníchování a životní styl singles v ČR. Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let, se stává i v České republice fenoménem. Má významný vliv i na spotřebitelské a mediální chování. Z dostupných zdrojů vyplývá, že segment není prozkoumán ani přesně definován

  • Czech name

    MÉDIA A SEGMENT SINGLES

  • Czech description

    V článku je předkládána charakteristika singles, jako závěry sondy, zjišťující znaky jejich mediálního chování. Sonda, realizovaná ve třech vybraných krajích ČR, je součástí probíhajícího marketingového výzkumu, zkoumajícího nejen mediální, ale i nákupníchování a životní styl singles v ČR. Životní styl singles, který je v zahraničí pozorován desítky let, se stává i v České republice fenoménem. Má významný vliv i na spotřebitelské a mediální chování. Z dostupných zdrojů vyplývá, že segment není prozkoumán ani přesně definován

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Quo vadis masmedia, quo vadis marketing

  • ISBN

    978-80-8105-183-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Fakulta masmediální komunikáte UCM v Trnave

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Jan 1, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article