Experiential marketing as a way of building emotional dimension of brand
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866033" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866033 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Experiential marketing jako prostředek budování emocionálního rozměru značky
Original language description
Současný marketingový svět se stále častěji zabývá otázkou emocí, jejich vlivu na chování spotřebitele, využití emocí v komunikačních strategií, které vycházejí z marketingových strategií a mají přímý dopad na firemní prosperitu.
Czech name
Experiential marketing jako prostředek budování emocionálního rozměru značky
Czech description
Současný marketingový svět se stále častěji zabývá otázkou emocí, jejich vlivu na chování spotřebitele, využití emocí v komunikačních strategií, které vycházejí z marketingových strategií a mají přímý dopad na firemní prosperitu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů