All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Experiential marketing as a way of building emotional dimension of brand

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866033" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866033 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Experiential marketing jako prostředek budování emocionálního rozměru značky

  • Original language description

    Současný marketingový svět se stále častěji zabývá otázkou emocí, jejich vlivu na chování spotřebitele, využití emocí v komunikačních strategií, které vycházejí z marketingových strategií a mají přímý dopad na firemní prosperitu.

  • Czech name

    Experiential marketing jako prostředek budování emocionálního rozměru značky

  • Czech description

    Současný marketingový svět se stále častěji zabývá otázkou emocí, jejich vlivu na chování spotřebitele, využití emocí v komunikačních strategií, které vycházejí z marketingových strategií a mají přímý dopad na firemní prosperitu.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů