Contemporary Role of Communication of Universities with Target Groups
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866350" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866350 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami
Original language description
Publikace je zaměřena na význam uplatňování marketingových principů v řízení vysokých škol, na identifikaci cílových skupin a zkoumání vztahů marketingové komunikace a poslání vysokých škol. V návaznosti na formulaci poslání a úlohu marketingových komunikací zkoumá také vhodné procesy pro poznání efektivní komunikace. Publikace obsahuje základní teoretické teze z oblastí marketingové komunikace ve vzdělávacích institucích. V následujících částech publikace jsou teoretické teze aplikovány na konkrétní organizaci vysoké školy formou vyhodnocení realizovaných výzkumných šetření, jejichž společným cílem bylo poznat reálnou potřebu marketingové komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. V publikaci je formulována role a poslání vysoké školy pro komunikaci s cílovými skupinami. Současně jsou v publikaci prezentovány výsledky řady primárních výzkumů realizovaných u cílových skupin v letech 2005 ? 2010.
Czech name
Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami
Czech description
Publikace je zaměřena na význam uplatňování marketingových principů v řízení vysokých škol, na identifikaci cílových skupin a zkoumání vztahů marketingové komunikace a poslání vysokých škol. V návaznosti na formulaci poslání a úlohu marketingových komunikací zkoumá také vhodné procesy pro poznání efektivní komunikace. Publikace obsahuje základní teoretické teze z oblastí marketingové komunikace ve vzdělávacích institucích. V následujících částech publikace jsou teoretické teze aplikovány na konkrétní organizaci vysoké školy formou vyhodnocení realizovaných výzkumných šetření, jejichž společným cílem bylo poznat reálnou potřebu marketingové komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. V publikaci je formulována role a poslání vysoké školy pro komunikaci s cílovými skupinami. Současně jsou v publikaci prezentovány výsledky řady primárních výzkumů realizovaných u cílových skupin v letech 2005 ? 2010.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-14-9
Number of pages
111
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—