All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Contemporary Role of Communication of Universities with Target Groups

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F11%3A43866350" target="_blank" >RIV/70883521:28130/11:43866350 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami

  • Original language description

    Publikace je zaměřena na význam uplatňování marketingových principů v řízení vysokých škol, na identifikaci cílových skupin a zkoumání vztahů marketingové komunikace a poslání vysokých škol. V návaznosti na formulaci poslání a úlohu marketingových komunikací zkoumá také vhodné procesy pro poznání efektivní komunikace. Publikace obsahuje základní teoretické teze z oblastí marketingové komunikace ve vzdělávacích institucích. V následujících částech publikace jsou teoretické teze aplikovány na konkrétní organizaci vysoké školy formou vyhodnocení realizovaných výzkumných šetření, jejichž společným cílem bylo poznat reálnou potřebu marketingové komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. V publikaci je formulována role a poslání vysoké školy pro komunikaci s cílovými skupinami. Současně jsou v publikaci prezentovány výsledky řady primárních výzkumů realizovaných u cílových skupin v letech 2005 ? 2010.

  • Czech name

    Současná role komunikace vysoké školy s cílovými skupinami

  • Czech description

    Publikace je zaměřena na význam uplatňování marketingových principů v řízení vysokých škol, na identifikaci cílových skupin a zkoumání vztahů marketingové komunikace a poslání vysokých škol. V návaznosti na formulaci poslání a úlohu marketingových komunikací zkoumá také vhodné procesy pro poznání efektivní komunikace. Publikace obsahuje základní teoretické teze z oblastí marketingové komunikace ve vzdělávacích institucích. V následujících částech publikace jsou teoretické teze aplikovány na konkrétní organizaci vysoké školy formou vyhodnocení realizovaných výzkumných šetření, jejichž společným cílem bylo poznat reálnou potřebu marketingové komunikace vysoké školy s cílovými skupinami. V publikaci je formulována role a poslání vysoké školy pro komunikaci s cílovými skupinami. Současně jsou v publikaci prezentovány výsledky řady primárních výzkumů realizovaných u cílových skupin v letech 2005 ? 2010.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-14-9

  • Number of pages

    111

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book