All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Role of University Media Communications with Public

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870664" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870664 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ROLE MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE VYSOKÝCH ŠKOL S VEŘEJNOSTÍ

  • Original language description

    Publikace, s názvem ?Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností? která se Vám dostává do rukou, volně navazuje a obsahově doplňuje publikaci vydanou autorkou v roce 2012 ?Současná role komunikace vysokých škol s cílovými skupinami.? Tematicky jezaměřena na komunikaci vysokých škol s veřejností a je tedy určena odborné veřejnosti i studentům, kteří se zabývají aktuálními otázkami komunikace vzdělávacích institucí. Obsahově vědecká publikace vychází z teorie marketingu a komunikace vysokých škola v souladu s demografickým vývoj populace v České republice poukazuje na současnou a významnou úlohu komunikace vysokých škol zaměřenou především na veřejnost.

  • Czech name

    ROLE MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE VYSOKÝCH ŠKOL S VEŘEJNOSTÍ

  • Czech description

    Publikace, s názvem ?Role mediální komunikace vysokých škol s veřejností? která se Vám dostává do rukou, volně navazuje a obsahově doplňuje publikaci vydanou autorkou v roce 2012 ?Současná role komunikace vysokých škol s cílovými skupinami.? Tematicky jezaměřena na komunikaci vysokých škol s veřejností a je tedy určena odborné veřejnosti i studentům, kteří se zabývají aktuálními otázkami komunikace vzdělávacích institucí. Obsahově vědecká publikace vychází z teorie marketingu a komunikace vysokých škola v souladu s demografickým vývoj populace v České republice poukazuje na současnou a významnou úlohu komunikace vysokých škol zaměřenou především na veřejnost.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-47-7

  • Number of pages

    62

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book