Singles and brand
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868599" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868599 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Singles a značka
Original language description
Tržní segment singles nebyl zatím prozkoumán a jasně definován. Jeho významný ekonomický potenciál nebyl dosud plně využit. Přes důležitost tohoto tržního segmentu marketing zcela ignoruje jeho existenci. Většina nabízených výrobků a služeb jsou rodinněorientované. Speciální produktová nabídka pro tento segment se zvláštními potřebami neexistuje. Cílem této práce je představit a popsat chování singles spotřebitelů ke značkám. Průzkumná sonda je součástí marketingového výzkumu Specifika spotřebitelskéhosegmentu Singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb zaměřeného na životní styl jednotlivců a popisující důležité vlastnosti segmentu, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování. Četnost výskytu jednotlivých znaků je identifikována ve stanoveném vzorku respondentů v kvantitativním výzkumu, který je doplněn poznatky z kvalitativního šetření.
Czech name
Singles a značka
Czech description
Tržní segment singles nebyl zatím prozkoumán a jasně definován. Jeho významný ekonomický potenciál nebyl dosud plně využit. Přes důležitost tohoto tržního segmentu marketing zcela ignoruje jeho existenci. Většina nabízených výrobků a služeb jsou rodinněorientované. Speciální produktová nabídka pro tento segment se zvláštními potřebami neexistuje. Cílem této práce je představit a popsat chování singles spotřebitelů ke značkám. Průzkumná sonda je součástí marketingového výzkumu Specifika spotřebitelskéhosegmentu Singles a možnosti marketingové komunikace při uspokojování jejich potřeb zaměřeného na životní styl jednotlivců a popisující důležité vlastnosti segmentu, které ovlivňují jejich spotřebitelské chování. Četnost výskytu jednotlivých znaků je identifikována ve stanoveném vzorku respondentů v kvantitativním výzkumu, který je doplněn poznatky z kvalitativního šetření.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů