All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Arts marketing : buying preferences on the markets of theatres and cinemas

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870546" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870546 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing kultury : nákupní preference na trzích divadel a kin

  • Original language description

    Třebaže jsme zvyklí považovat kulturu za cosi ?vyššího?, co souvisí s duchovní stránkou člověka a má moc jej povznášet do vyšších pater jeho vlastní dokonalosti, její společenskou roli můžeme nazírat i z čistě pragmatických pozic: Vztah lidí ke kultuře akulturním produktům můžeme v zásadě považovat za vztah marketingový. Podstatou marketingu je určitá vazba mezi produktem a jeho cílovými skupinami, jinými slovy mezi prodávajícími a nakupujícími. Každý produkt, ať již komerční nebo nekomerční, spotřebnínebo umělecký, je zajímavý pro určitou (byť třeba nepočetnou) cílovou skupinu, která má určité motivace k jeho nákupu, ale zároveň i překážky (například časové, informační, prostorové, nebo i volní) při jeho konzumaci. V marketingu kultury tak stejně jako v jakékoliv jiné oblasti hraje roli marketingový výzkum. Tato studie blíže komentuje výsledky jednoho z nich ? výzkumu postojů obyvatel České republiky k divadlu a filmu jakožto oblastem umění, respektive k návštěvám divadla a kina jak

  • Czech name

    Marketing kultury : nákupní preference na trzích divadel a kin

  • Czech description

    Třebaže jsme zvyklí považovat kulturu za cosi ?vyššího?, co souvisí s duchovní stránkou člověka a má moc jej povznášet do vyšších pater jeho vlastní dokonalosti, její společenskou roli můžeme nazírat i z čistě pragmatických pozic: Vztah lidí ke kultuře akulturním produktům můžeme v zásadě považovat za vztah marketingový. Podstatou marketingu je určitá vazba mezi produktem a jeho cílovými skupinami, jinými slovy mezi prodávajícími a nakupujícími. Každý produkt, ať již komerční nebo nekomerční, spotřebnínebo umělecký, je zajímavý pro určitou (byť třeba nepočetnou) cílovou skupinu, která má určité motivace k jeho nákupu, ale zároveň i překážky (například časové, informační, prostorové, nebo i volní) při jeho konzumaci. V marketingu kultury tak stejně jako v jakékoliv jiné oblasti hraje roli marketingový výzkum. Tato studie blíže komentuje výsledky jednoho z nich ? výzkumu postojů obyvatel České republiky k divadlu a filmu jakožto oblastem umění, respektive k návštěvám divadla a kina jak

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    13-27

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database