The importance of brand for undergraduate Czech depending on the nature of values
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870627" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870627 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot
Original language description
Studie poukazuje na vztah mezi významem značky v závislosti na struktuře hodnot u českých vysokoškoláků. Výsledky ukázaly na rozdíly jako i určité vztahy mezi hodnotami a významem připisovaným značkám, což je možné využít pro interkulturní marketingovoukomunikaci. Kulturní hodnoty jsou identifikované jako vlivné faktory percepce významu značky pro vysokoškoláky. Výzkum demonstruje důležitost poznání hodnot k pochopení a predikci vztahu mezi hodnotami a postoji ke značkám, doporučení pro marketingovou komunikaci ve smyslu efektivnější identifikace kompatibilních a antagonistických hodnot, které jsou u českých vysokoškoláků spojené se značkou.
Czech name
Důležitost značky pro českého vysokoškoláka v závislosti na charakteru hodnot
Czech description
Studie poukazuje na vztah mezi významem značky v závislosti na struktuře hodnot u českých vysokoškoláků. Výsledky ukázaly na rozdíly jako i určité vztahy mezi hodnotami a významem připisovaným značkám, což je možné využít pro interkulturní marketingovoukomunikaci. Kulturní hodnoty jsou identifikované jako vlivné faktory percepce významu značky pro vysokoškoláky. Výzkum demonstruje důležitost poznání hodnot k pochopení a predikci vztahu mezi hodnotami a postoji ke značkám, doporučení pro marketingovou komunikaci ve smyslu efektivnější identifikace kompatibilních a antagonistických hodnot, které jsou u českých vysokoškoláků spojené se značkou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy budovania a riadenia značky II.
ISBN
978-80-223-3342-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
87-94
Publisher name
Univerzita Komenského v Bratislave
Place of publication
Bratislava
Event location
—
Event date
Oct 1, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—