Cultural Life And We. The Relations On The Demand Side Of Cultural Products Markets 2013
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872210" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872210 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013
Original language description
Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit. V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, které jednotlivé kulturní aktivity vykonávají, a porovnávat přístup jednotlivých částí populace ktěmto aktivitám. Mezi hlavní přínosy monografie patří to, že jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních aktivit ? návštěvností kulturních akcí, zájmem o získávání nahrávek hudby a filmů na nosičích a v elektronickém formátu, vztahem keknihám a čtení, a také k dalším aktivitám, které s kulturním životem a volným časem lidí souvisejí. Na základě prezentovaných dat je možno konstatovat, že existují aktivity, které se těší vysoké míře popularity (jako například kino), stejně jako aktivity vysloveně menšinové (například opereta), je možné ukázat aktivity, které jsou zajímavé pro nejrůznější demografické segmenty (například divadlo) i aktivity s jasně vyprofilovaným publikem (například koncerty vážné hudby), je možné ukáza
Czech name
Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013
Czech description
Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit. V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, které jednotlivé kulturní aktivity vykonávají, a porovnávat přístup jednotlivých částí populace ktěmto aktivitám. Mezi hlavní přínosy monografie patří to, že jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních aktivit ? návštěvností kulturních akcí, zájmem o získávání nahrávek hudby a filmů na nosičích a v elektronickém formátu, vztahem keknihám a čtení, a také k dalším aktivitám, které s kulturním životem a volným časem lidí souvisejí. Na základě prezentovaných dat je možno konstatovat, že existují aktivity, které se těší vysoké míře popularity (jako například kino), stejně jako aktivity vysloveně menšinové (například opereta), je možné ukázat aktivity, které jsou zajímavé pro nejrůznější demografické segmenty (například divadlo) i aktivity s jasně vyprofilovaným publikem (například koncerty vážné hudby), je možné ukáza
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-53-8
Number of pages
274
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—