All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cultural Life And We. The Relations On The Demand Side Of Cultural Products Markets 2013

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872210" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872210 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

  • Original language description

    Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit. V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, které jednotlivé kulturní aktivity vykonávají, a porovnávat přístup jednotlivých částí populace ktěmto aktivitám. Mezi hlavní přínosy monografie patří to, že jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních aktivit ? návštěvností kulturních akcí, zájmem o získávání nahrávek hudby a filmů na nosičích a v elektronickém formátu, vztahem keknihám a čtení, a také k dalším aktivitám, které s kulturním životem a volným časem lidí souvisejí. Na základě prezentovaných dat je možno konstatovat, že existují aktivity, které se těší vysoké míře popularity (jako například kino), stejně jako aktivity vysloveně menšinové (například opereta), je možné ukázat aktivity, které jsou zajímavé pro nejrůznější demografické segmenty (například divadlo) i aktivity s jasně vyprofilovaným publikem (například koncerty vážné hudby), je možné ukáza

  • Czech name

    Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

  • Czech description

    Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit. V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, které jednotlivé kulturní aktivity vykonávají, a porovnávat přístup jednotlivých částí populace ktěmto aktivitám. Mezi hlavní přínosy monografie patří to, že jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních aktivit ? návštěvností kulturních akcí, zájmem o získávání nahrávek hudby a filmů na nosičích a v elektronickém formátu, vztahem keknihám a čtení, a také k dalším aktivitám, které s kulturním životem a volným časem lidí souvisejí. Na základě prezentovaných dat je možno konstatovat, že existují aktivity, které se těší vysoké míře popularity (jako například kino), stejně jako aktivity vysloveně menšinové (například opereta), je možné ukázat aktivity, které jsou zajímavé pro nejrůznější demografické segmenty (například divadlo) i aktivity s jasně vyprofilovaným publikem (například koncerty vážné hudby), je možné ukáza

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-53-8

  • Number of pages

    274

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS book