Attitudes of Students and Young Working People to Cultural Products
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872233" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872233 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům
Original language description
Kapitola se zabývá nákupním chováním mladých lidí ve věku 12 ? 29 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Studie pracuje s výběrem kulturních produktů ? kulturními akcemi (divadlo, kino, muzea, koncerty vážné hudby), vztahem ke knihám (nákup, půjčování) a nahrávkám filmů a populární hudby (nákup nosičů, kopírování elektronických formátů). Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane studovat a začne pracovat. Tato změna je zkoumána v souvislosti se stupněm či typem vzdělání.
Czech name
Vztah studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům
Czech description
Kapitola se zabývá nákupním chováním mladých lidí ve věku 12 ? 29 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Studie pracuje s výběrem kulturních produktů ? kulturními akcemi (divadlo, kino, muzea, koncerty vážné hudby), vztahem ke knihám (nákup, půjčování) a nahrávkám filmů a populární hudby (nákup nosičů, kopírování elektronických formátů). Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane studovat a začne pracovat. Tato změna je zkoumána v souvislosti se stupněm či typem vzdělání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-50-7
Number of pages of the result
13
Pages from-to
25-37
Number of pages of the book
160
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—