All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Attitudes of Students and Young Working People to Cultural Products

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872233" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872233 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vztah studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům

  • Original language description

    Kapitola se zabývá nákupním chováním mladých lidí ve věku 12 ? 29 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Studie pracuje s výběrem kulturních produktů ? kulturními akcemi (divadlo, kino, muzea, koncerty vážné hudby), vztahem ke knihám (nákup, půjčování) a nahrávkám filmů a populární hudby (nákup nosičů, kopírování elektronických formátů). Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane studovat a začne pracovat. Tato změna je zkoumána v souvislosti se stupněm či typem vzdělání.

  • Czech name

    Vztah studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům

  • Czech description

    Kapitola se zabývá nákupním chováním mladých lidí ve věku 12 ? 29 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Studie pracuje s výběrem kulturních produktů ? kulturními akcemi (divadlo, kino, muzea, koncerty vážné hudby), vztahem ke knihám (nákup, půjčování) a nahrávkám filmů a populární hudby (nákup nosičů, kopírování elektronických formátů). Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane studovat a začne pracovat. Tato změna je zkoumána v souvislosti se stupněm či typem vzdělání.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Mládí a zralost v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-50-7

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    25-37

  • Number of pages of the book

    160

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter