All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Radio Advertising and Its Recipients

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872273" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872273 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozhlasová reklama a její recipienti

  • Original language description

    Předkložená práce se zabývá "Rozhlasovou reklamou a jejími příjemci." Rešerše literárních zdrojů se zaměřuje na mluvený projev, konkrétně na jazykové prvky různých výslovnostích stylů, současně charakterizuje rozhlas jako médium, a to s orientací na základní principy teoretických i praktických aspektů rozhlasové reklamy. Pozornost je orientována na popis fonetických aspektů jak na segmentální, tak i suprasegmentální úrovni. Předkládá základní fonetické charakteristiky českého jazyka ve světle jeho ortoepického standardu. Cílem příspěvku je ukázat na základě výsledků kvantitativního šetření a percepčních testů potenciální využitelnost fonetiky v marketingových komunikacích, zejména pokud jde o variabilitu mluvčích rozhlasových reklam směrem k produktůma cílovým skupinám spotřebitelů, tj ukázat na potenciál českého jazyka a možnosti jeho nejefektivnějšího využití v rozhlasové reklamě.

  • Czech name

    Rozhlasová reklama a její recipienti

  • Czech description

    Předkložená práce se zabývá "Rozhlasovou reklamou a jejími příjemci." Rešerše literárních zdrojů se zaměřuje na mluvený projev, konkrétně na jazykové prvky různých výslovnostích stylů, současně charakterizuje rozhlas jako médium, a to s orientací na základní principy teoretických i praktických aspektů rozhlasové reklamy. Pozornost je orientována na popis fonetických aspektů jak na segmentální, tak i suprasegmentální úrovni. Předkládá základní fonetické charakteristiky českého jazyka ve světle jeho ortoepického standardu. Cílem příspěvku je ukázat na základě výsledků kvantitativního šetření a percepčních testů potenciální využitelnost fonetiky v marketingových komunikacích, zejména pokud jde o variabilitu mluvčích rozhlasových reklam směrem k produktůma cílovým skupinám spotřebitelů, tj ukázat na potenciál českého jazyka a možnosti jeho nejefektivnějšího využití v rozhlasové reklamě.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87500-59-0

  • Number of pages

    192

  • Publisher name

    VeRBum

  • Place of publication

    Zlín, Česká republika

  • UT code for WoS book