Radio Advertising and Its Recipients
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872273" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872273 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozhlasová reklama a její recipienti
Original language description
Předkložená práce se zabývá "Rozhlasovou reklamou a jejími příjemci." Rešerše literárních zdrojů se zaměřuje na mluvený projev, konkrétně na jazykové prvky různých výslovnostích stylů, současně charakterizuje rozhlas jako médium, a to s orientací na základní principy teoretických i praktických aspektů rozhlasové reklamy. Pozornost je orientována na popis fonetických aspektů jak na segmentální, tak i suprasegmentální úrovni. Předkládá základní fonetické charakteristiky českého jazyka ve světle jeho ortoepického standardu. Cílem příspěvku je ukázat na základě výsledků kvantitativního šetření a percepčních testů potenciální využitelnost fonetiky v marketingových komunikacích, zejména pokud jde o variabilitu mluvčích rozhlasových reklam směrem k produktůma cílovým skupinám spotřebitelů, tj ukázat na potenciál českého jazyka a možnosti jeho nejefektivnějšího využití v rozhlasové reklamě.
Czech name
Rozhlasová reklama a její recipienti
Czech description
Předkložená práce se zabývá "Rozhlasovou reklamou a jejími příjemci." Rešerše literárních zdrojů se zaměřuje na mluvený projev, konkrétně na jazykové prvky různých výslovnostích stylů, současně charakterizuje rozhlas jako médium, a to s orientací na základní principy teoretických i praktických aspektů rozhlasové reklamy. Pozornost je orientována na popis fonetických aspektů jak na segmentální, tak i suprasegmentální úrovni. Předkládá základní fonetické charakteristiky českého jazyka ve světle jeho ortoepického standardu. Cílem příspěvku je ukázat na základě výsledků kvantitativního šetření a percepčních testů potenciální využitelnost fonetiky v marketingových komunikacích, zejména pokud jde o variabilitu mluvčích rozhlasových reklam směrem k produktůma cílovým skupinám spotřebitelů, tj ukázat na potenciál českého jazyka a možnosti jeho nejefektivnějšího využití v rozhlasové reklamě.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-59-0
Number of pages
192
Publisher name
VeRBum
Place of publication
Zlín, Česká republika
UT code for WoS book
—