All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social advertising as a tool for the creation of cultural identities (on the example of Banksy's work Napalm girl). Pp.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43874234" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43874234 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální reklama jako nástroj tvorby kulturních identit (na příkladu Banksyho díla Napalm girl).

  • Original language description

    V této studii analyzuji Banksyho obrazově vizuální text Napalmová dívka, který má atributy sociální reklamy. Hlavním výzkumným tématem studie je problém, zdali se sociální reklama může stát účinným nástrojem tvorby kulturních identit. V daných souvislostech pokládám za klíčovou otázku, jak jsou v textu konstruovány a jak aktualizovány koncepty personálních a kolektivních identit a jak do procesů interpretace daného textu zasahuje S. Hallovo "čtení", tedy komunikační kompetence a strategie konzumentskýchsubjektů a publik. V závěru studie otevírám obecný problém spjatý s Banksyho ekonomicky velmi efektivní tvorbou, totiž problém vzniku nového typu synkretických mediálních produktů, které využívají prostředky a postupy umělecké, agitační a reklamní tvorby a plní současně funkce politické agitace, sociální reklamy a marketingové komunikace.

  • Czech name

    Sociální reklama jako nástroj tvorby kulturních identit (na příkladu Banksyho díla Napalm girl).

  • Czech description

    V této studii analyzuji Banksyho obrazově vizuální text Napalmová dívka, který má atributy sociální reklamy. Hlavním výzkumným tématem studie je problém, zdali se sociální reklama může stát účinným nástrojem tvorby kulturních identit. V daných souvislostech pokládám za klíčovou otázku, jak jsou v textu konstruovány a jak aktualizovány koncepty personálních a kolektivních identit a jak do procesů interpretace daného textu zasahuje S. Hallovo "čtení", tedy komunikační kompetence a strategie konzumentskýchsubjektů a publik. V závěru studie otevírám obecný problém spjatý s Banksyho ekonomicky velmi efektivní tvorbou, totiž problém vzniku nového typu synkretických mediálních produktů, které využívají prostředky a postupy umělecké, agitační a reklamní tvorby a plní současně funkce politické agitace, sociální reklamy a marketingové komunikace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MARKETING IDENTITY 2015 Digitálny marketing &amp; Digitálny spotřebitel. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Kongresové centrum SA

  • ISBN

    978-80-8105-778-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    32

  • Pages from-to

    72 - 104

  • Publisher name

    Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Smolenice, Slovensko

  • Event date

    Mar 10, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article